Wyniki wyszukiwania dla tagu - sales-tube
ilość wyników: 16
SalesTube wraz z Mediaplus International powołują hub dla BMW marketing

Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla tego marketera na kilkudziesięciu rynkach.

Czytaj więcej
Ciągle poszerzamy kompetencje marketing

O nowych inwestycjach w obszarze e-commerce rozmawiamy z Kamilem Wiszowatym, CEO Group One Media i Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube.

Czytaj więcej
Group One wspólnie z Hmmh AG kupuje większość udziałów w LIKE.agency marketing

Powstaje Hmmh Poland, która będzie oferować swoje usługi dla e-commerce nie tylko na rynku CEE, ale też realizować projekty dla klientów z Europy Zachodniej.

Czytaj więcej
Allianz kupuje Avivę marketing

Dzięki temu stanie się piątą w Polsce firmą ubezpieczeniową.

Czytaj więcej
Joanna Czekaj: Pomagamy firmom osiągać cyfrową dojrzałość marketing

Bardzo szerokie kompetencje sprawiają, że jesteśmy najlepszym wyborem dla każdego marketera, który myśli o transformacji cyfrowej swojego biznesu - mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
Wirus w realu nie pokonał socialu: Sales Tube i Labcon z nowym raportem media-internet

Pierwszy kompleksowy przewodnik po social mediach w postpandemicznej rzeczywistości zawiera zarówno informacje o trendach z ostatnich miesięcy, jak i prognozy na przyszłość.

Czytaj więcej
Google Marketing Platform to skarbnica wiedzy o konsumentach marketing

Rozmawiamy z Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube, agencji, która stworzyła pierwszy na świecie darmowy przewodnik po wszystkich produktach GMP, takich jak Google Analytics 360 czy Campaign Manager 360.

Czytaj więcej
Group One otwiera agencję mediową w Czechach media-inne

Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk.

Czytaj więcej
Jak wykorzystać potencjał e-commerce w czasach recesji media-internet

Twoja marka e-commerce będzie musiała powalczyć o zyski na wielu frontach. Od czego warto zacząć podpowiada Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca Sales Tube.

Czytaj więcej
Wzrost e-commerce w czasie kryzysu opinie

Branżę e-commerce czeka wymagający, ale też bardzo ciekawy czas. Trend aktywizacji internautów na pewno się nie zatrzyma, a wręcz przyspieszy. Tłoczno zrobi się jednak również po stronie sprzedawców, a w recesji siła nabywcza spadnie. Przygotowania do nowej rzeczywistości trzeba rozpocząć już teraz.

Czytaj więcej