ilość wyników: 10
Do audycji, która zostanie wyemitowana 1 stycznia 2022 r., zaproszeni zostaną liderzy programu poleceń radia przygotowanego wspólnie z serwisem Patronite.
Czytaj więcejRealizacja: FCB Bridge2Fun i Propeller.
Czytaj więcejWsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.
Czytaj więcejDo agencji przechodzi cały dział, z dyrektor operacyjną Katarzyną Sowicką na czele. Tomasz Mozyrko, założyciel i prezes Content Solutions, będzie realizował inne projekty.
Czytaj więcejW reklamach banku występuje popularny mim Ireneusz Krosny.
Czytaj więcejWyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.
Czytaj więcejMiesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.
Czytaj więcejWedług badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.
Czytaj więcejKomunikacja nowego brandu pozostaje mocno osadzona w dotychczasowych relacjach.
Czytaj więcejWedług Reutersa grupa Societe Generale chce się wycofać z Polski.
Czytaj więcej