ilość wyników: 31
Uruchomili ankietę, którą można anonimowo wypełnić. Dzięki niej chcą zbierać informacje o klientach, którym "należy się odwet".
Czytaj więcejDecyzja o zakończeniu działalności Klubu Producentów Reklamowych w obecnej formule do końca pierwszego kwartału 2022 r.
Czytaj więcejW oparciu o Kodeks KPR wszystkie studia produkcyjne pozostają członkami Klubu do listopada 2022 r.
Czytaj więcejStowarzyszenie chce przełożenia przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej aż do czasu wprowadzenia zewnętrznego, profesjonalnego audytu tej metody.
Czytaj więcejAnna Kordus, client service associate director z Przestrzeni oraz Zofia Smelka-Leszczynska, chief creative strategist z Hill+Knowlton Strategies komentują wyniki badania płac branży marketingowej.
Czytaj więcejNowymi członkami rady nadzorczej zostali: Michał Kazimierczak, Heart & Brain, oraz Paweł Kastory, DDB. Do sądu koleżeńskiego dołączyli: Stanisław Mencwel z Corporate Profiles Consulting oraz Maciej Korobacz z Just.
Czytaj więcejSAR przedstawił skład jury tegorocznej edycji konkursu.
Czytaj więcejPo zapoznaniu się z kolejnymi odsłonami pomocy deklarowanej przez państwo, większość z nas eventowców straciła - jeżeli jeszcze je miała - złudzenia. Musimy sami sobie radzić z kryzysem - mówi Marta Chmielewska, prezes SBE, z którą rozmawiamy o branży eventowej w czasach pandemii.
Czytaj więcejW marcu i kwietniu odwołano ponad 97% eventów - wynika z badania przeprowadzonego wśród członków Stowarzyszenia Branży Eventowej. Agencje zajmujące się organizacją wydarzeń stoją w obliczu kryzysu
Czytaj więcejNajlepszą kampanią okazał się projekt "Jak TO robić" przygotowany przez Abstra dla firmy Durex, który zdobył nagrodę Best In Show.
Czytaj więcej