Wyniki wyszukiwania dla tagu - schulz-brand-friendly
ilość wyników: 14

Konsument w czasie pandemii opinie

Konsument w czasie pandemii

"Zmiana" to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.

Czytaj więcej
Hype czy chwilowy triumf? opinie

Hype czy chwilowy triumf?

Źródła sukcesu zbiórki Radia Nowy Świat należy doszukiwać się w osłabieniu dotychczasowej "macierzystej" stacji Polskiego Radia Programu 3, a także w braku na horyzoncie alternatywy dla zawiedzionych słuchaczy - uważa Paweł Jóźwik, strategy group head, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz Brand Friendly reklama

Martyna Krupa i Szczepan Barański w Schulz Brand Friendly

Zasilają działy client service (Krupa) i kreacji (Barański) krakowskiej agencji.

Czytaj więcej
Raport Schulz Brand Friendly: "Marka w czasach pandemii" marketing

Raport Schulz Brand Friendly: "Marka w czasach pandemii"

Bezpłatna publikacja powstała pod patronatem "Media Marketing Polska".

Czytaj więcej
New business w czasach kryzysu. Czy naprawdę powinniśmy "poskładać zabawki" i czekać? opinie

New business w czasach kryzysu. Czy naprawdę powinniśmy "poskładać zabawki" i czekać?

Nie! Agencje właśnie teraz mają szanse na pokazanie swojej kreatywności i, co ważne, dojrzałości biznesowej, co w branży czasem wciąż postrzeganej przez pryzmat Dona Drapera popijającego whisky po przyjściu do biura bardzo może się przydać - pisze Michał Cieciak, BD manager, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Co jest pewne, gdy nic nie jest pewne? opinie

Co jest pewne, gdy nic nie jest pewne?

Pamiętajcie, że nie każdy zainwestowany i wydany dziś budżet reklamowy przyniesie bezpośrednie korzyści, ale więcej możecie stracić (a właściwie - Wasze marki), stawiając na strategie wycofania, przeczekania czy bezczynności - ostrzega Monika Popowska, client service director, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
#AloneTogether opinie

#AloneTogether

O tym, jak technologia ratuje nas przed izolacją w dobie pandemii, pisze Ewa Leksander, copywriter w Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Dominika Kozłowska wraca do Schulz Brand Friendly reklama

Dominika Kozłowska wraca do Schulz Brand Friendly

Po rocznej przerwie Kozłowska wraca na zajmowane wcześniej stanowisko.

Czytaj więcej
Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów reklama

Schulz Brand Friendly łączy działy strategii i mediów

Na czele nowego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Czytaj więcej
Wawel rusza w Polskę ciężarówką z cukierkami marketing

Wawel rusza w Polskę ciężarówką z cukierkami

Pojazd oferuje nie tylko słodycze, ale również interaktywne gry i zabawy.

Czytaj więcej