ilość wyników: 31
Ogólnopolską kampanię na ekranach cyfrowych Screen Network prowadzi Polski Alarm Smogowy.
Czytaj więcejZero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.
Czytaj więcejW 79. rocznicę powstania w getcie wolonatriusze na ulicach Warszawy zachęcają przechodniów do przypinania papierowych żonkili na znak, że #ŁączyNasPamięć. Ekrany na terenie całego miasta relacjonują wydarzenie, wyświetlając licznik rozdanych żonkili.
Czytaj więcejTrójwymiarową reklamę z udziałem Żabsona można obejrzeć na ekranie Screen Network na budynku hotelu Marriott w Warszawie.
Czytaj więcejSpot emitowany jest na ekranach w całym kraju - przy najbardziej uczęszczanych drogach, dworcach kolejowych, lotniskach i centrach handlowych. To wspólna akcja redakcji naTemat i Screen Network.
Czytaj więcejAnimacja 3D i dane pobierane w czasie rzeczywistym - na ekranach w centrum Warszawy ruszyła innowacyjna akcja informacyjna.
Czytaj więcejSpot wyreżyserował Maciej Kowalczuk.
Czytaj więcejAkcję realizuje Screen Network.
Czytaj więcejKolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Czytaj więcejPołączy dotychczasowe obowiązki z nową rolą dyrektora operacyjnego.
Czytaj więcej