ilość wyników: 9
Po raz trzeci przyznano nagrody w konkursie Dyrektor e-Commerce Roku organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Z 38 nominowanych kapituła wyłoniła zwycięzców w 10 indywidualnych oraz 3 kategoriach zespołowych.
Czytaj więcejWkrótce zobaczymy pełne przewrotności i kolorów kampanie reklamowe oraz wiele wspólnych aktywności marketingowych z markami oferującymi Klarnę jako opcję płatności. O tych ostatnich, ale ale nie tylko, rozmawiamy z odpowiadającym za co-marketing tej firmy w naszym kraju Bartoszem Kwiatkiem.
Czytaj więcejTo nowe stanowisko w firmie.
Czytaj więcejAdamczyk doświadczenie zawodowe zdobywał głównie w MediaCom Warszawa, gdzie przez niemal 10 lat koncentrował się na projektach realizowanych na rzecz Procter & Gamble.
Czytaj więcejIkea zawiesza działalność sklepów w Polsce do odwołania, Inpost rekomenduje zamawianie przesyłek do paczkomatów, a Pyszne.pl wprowadza bezkontaktową dostawę jedzenia.
Czytaj więcejBiorąc czerwony koszyk, konsument daje sygnał, że potrzebuje porady, i wtedy podejdzie do niego konsultantka. Czarny oznacza, że klient poradzi sobie bez pomocy pracownika Sephory.
Czytaj więcejSephora przy okazji promuje nową markę oraz swój projekt CSR - Sephora Accelerate.
Czytaj więcejNa polskim rynku debiutuje brand Kat Von D Beauty.
Czytaj więcejOmnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?
Czytaj więcej