Wyniki wyszukiwania dla tagu - shortlist
ilość wyników: 7
Reklamiara - rozmowa z Łukaszem Packiem o Target Operating Model [wideo] marketing

W najnowszym odcinku programu "Reklamiara" Łukasz Pacek, menedżer ds. Target Operating Model w BNP Paribas Bank Polska, objaśnia Marcie Macke i słuchaczom, czym dokładnie jest TOM i jak wspomaga przedsiębiorstwo.

Czytaj więcej
Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro… opinie

- Od kilku dni internet żyje nową kampanią dla Allegro zrealizowaną przez agencję Bardzo. To bardzo piękna i świetnie zrealizowana historia. Łzy wzruszenia napływają do oczu nie tylko kobietom oglądającym ten spot - pisze Marta Macke, pitch consultant Shortlist.

Czytaj więcej
Prezentowy zawrót głowy opinie

- Gifty mogą postawić obdarowywanego w trudnej sytuacji, sytuacja staje się szczególnie niezręczna, jeśli jesteśmy właśnie w procesie przetargowym na budżet danego klienta - pisze Marta Macke, pitch consultant w firmie Shortlist.

Czytaj więcej
"Na Halloween przebiorę się za procurement" opinie

- Słowo procurement brzmi mrocznie i złowrogo i często spotykam się z opinią, że przedstawiciele agencji nie wiedzą, jak rozmawiać z osobami z działu zakupów - pisze Marta Macke, pitch consultant w firmie Shortlist.

Czytaj więcej
RFI - konieczny etap przetargu opinie

Request for information pozwala na wczesnym etapie zobaczyć doświadczenie, kompetencje oraz nastawienie agencji z long-listy i dokonać dobrego wyboru short-listy - piszą Marta Macke, pitch consultant/partner, i Magdalena Spisak, procurement consultant/partner w firmie Shortlist.

Czytaj więcej
New business i przetarg są jak randkowanie opinie

Czasem w naszej pracy doradcy w organizacji i koordynacji przetargów na usługi marketingowe czujemy się jak biznesowe swatki - piszą Marta Macke, pitch consultant/partner, i Magdalena Spisak, procurement consultant/partner w firmie Shortlist.

Czytaj więcej
Kiedy przetargi bolą? opinie

Uwagę branży przykuły komentarze dotyczące ostatniego konkursu na obsługę marki Porsche. Przypadek tego przetargu ponownie otwiera wciąż powracającą dyskusję o dobrych praktykach w przetargach reklamowych... lub może ich braku - piszą Marta Macke i Magdalena Spisak z firmy Shortlist.

Czytaj więcej