Wyniki wyszukiwania dla tagu - skoda
ilość wyników: 22

Isobar wspiera wyprzedaż modeli Skody [wideo] reklama

Isobar wspiera wyprzedaż modeli Skody [wideo]

Ruszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.

Czytaj więcej
Przez tajemnicę do promocji marki media-tv

Przez tajemnicę do promocji marki

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Czytaj więcej
Skoda w kampanii świętuje 15-lecie współpracy z TOPR reklama

Skoda w kampanii świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Skoda: sukces sprzedaży dzięki kampanii "Wszystko, co ważne" marketing

Skoda: sukces sprzedaży dzięki kampanii "Wszystko, co ważne"

W 2018 r. Polacy kupili o 12 proc. więcej aut tej marki.

Czytaj więcej
Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach reklama

Skoda z kobiecą kampanią o dwóch kółkach

Producent samochodów wyraża uznanie dla kolarek.

Czytaj więcej
Skoda reklamuje pierwszy model napędzany energią elektryczną [wideo] reklama

Skoda reklamuje pierwszy model napędzany energią elektryczną [wideo]

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Opcom.

Czytaj więcej
Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r. marketing

Skoda była najmocniej promowaną marką samochodową w IV kwartale 2017 r.

Dane pochodzą z narzędzia AdReport, będącego częścią spółki Ströer Digital Media.

Czytaj więcej
Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym reklama

Instytut Monitorowania Mediów o wydatkach reklamowych w okresie świątecznym

W grudniu największy budżet na reklamę przeznaczyła branża handlowa, a marką, która zainwestowała najwięcej był Media Expert (54,5 mln zł).

Czytaj więcej
Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach marketing

Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach

Na razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Czytaj więcej
Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali media-inne

Mooky Greidinger: Chcemy, by widzowie stale do nas wracali

Percepcja reklamy kinowej może być nawet pięciokrotnie lepsza niż reklamy telewizyjnej - mówi Mooky Greidinger, prezes i dyrektor generalny Cineworld.

Czytaj więcej