Wyniki wyszukiwania dla tagu - smg-krc
ilość wyników:
7
Klienci zrozumieją w końcu, że nie można obniżać cen bez końca, bo domy mediowe zbankrutują i nie będzie z kim pracować - mówi Jakub Bierzyński, założyciel i CEO domu mediowego OMD.
Czytaj więcejO współpracy firm w ramach grupy Kantar, spodziewanym launchu nowych struktur i o trendach na rynku badawczym mówi Krzysztof Kruszewski, CEO Grupy Kantar Consumer Insight Polska.
Czytaj więcejPierwsze wyniki badań spółki, którą założą firmy AMS, Stroer i Clear Channel, powinny być dostępne w drugiej połowie roku. Niestety, od stycznia br., kiedy UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture, główni zainteresowani milczą.
Czytaj więcejLubella należąca do Grupy Maspex sfinalizowała transakcję zakupu brandu Malma. Firma z Wadowic przejmuje jedną z najpotężniejszych niegdyś marek.
Czytaj więcejWłaśnie rusza 12-milionowy projekt promocji mleka i przetworów mlecznych. W kampanii nie uczestniczą żadne brandy, celebryci, nie ma komunikatów na outdoorze i w telewizji. Na co idą unijne i państwowe pieniądze?
Czytaj więcejPojęcia efektywnej częstotliwości i zasięgu od lat pozostają dla większości branży centralnymi punktami myślenia o efektywności kampanii mediowej. Tymczasem najczęstsza praktyka ich stosowania nie współgra z wynikami badań - twierdzi Adam Bolikowski, group account director Carat Polska.
Czytaj więcejGwiazda sportu przedłużyła współpracę z Polbankiem o dwa lata, ale może się zdarzyć tak, że będzie reklamowała markę Raiffeisen.
Czytaj więcej