Wyniki wyszukiwania dla tagu - smg-polska
ilość wyników: 5
SMG Polska: Polsat zarobi na Euro 2016 media-tv

Komercyjny nadawca ma szansę na rekordowe przychody z Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji - to jeden z wniosków wypływających z analizy SMG Polska.

Czytaj więcej
Mistrzostwa nieznanych sponsorów marketing

Co piąty polski internauta nie znał przed UEFA Euro 2016 sponsorów mistrzostw. W badaniu ARC Rynek i Opinia na zlecenie SMG Polska najlepiej wypadały marki Orange i Coca-Cola. Optymizm kibiców też nie poraża - na finał Euro z udziałem naszej reprezentacji liczy 4 proc. Polaków.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
Z Rzymu o zaufaniu i nowych talentach opinie

Każda kolejna edycja Festiwalu Mediów (FOM) przynosi nam zestaw nowych słów kluczowych dla branży. Tym razem najmocniej w mojej głowie rezonowały dwa: zaufanie i ludzie - pisze Rafał Wachnik, head of strategy w SMG Polska i juror w tegorocznej edycji konkursu Festival of Media Global.

Czytaj więcej
SMG: Reklama w Polsce wzrosła o 4,5 proc. reklama

Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektora produkty farmaceutyczne, leki, jak również wzrost wydatków sektora FMCG, wreszcie wzrost wydatków lidera rynku reklamowego - branży handlowej. W br. rynek ma wzrosnąć o 3,5-4 proc.

Czytaj więcej