ilość wyników: 52
W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o nowościach od platform LinkedIn i YouTube, nowej funkcji testowanej przez Instagram oraz możliwym powrocie komunikatora Gadu-Gadu.
Czytaj więcejW kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejW tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o tym, jak Meta pomaga użytkownikom Facebooka zrozumieć dlaczego widzą te, a nie inne reklamy, kampaniach, które osiągnęły ciekawe rezultaty przy wykorzystaniu narzędzia Advantage+ oraz nowym czacie na Instagramie.
Czytaj więcejW pierwszym w Nowym Roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak (Performics) m. in. o nowych warunkach programu partnerskiego YouTube'a, o tym, jak Polacy korzystają z Pinteresta, priorytetach na 2023 r. dla Instagrama i nowych funkcjach na TikToku, Twitterze, Snapchacie i LinkedInie.
Czytaj więcejW ostatnim w tym roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m. in. o raporcie Snapchata o pokoleniu Z oraz raporcie trendów na 2023 rok przygotowanym przez TikToka.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie nowości ze świata social mediów, który przygotowała Małgorzata Obielak, e-PR & Social Media specialist w Performics, m.in. dwa rankingi za kończący się rok: najlepszych twórców i reklam według YouTube oraz najlepszych europejskich reklam według TikToka.
Czytaj więcejKampanie świąteczne ruszyły pełną parą, o czym w przeglądzie nowości z mediów społecznościowych pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejW przeglądzie przygotowanym jak zwykle przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics, m.in. o nowych narzędziach Mety dla twórców, świątecznym przewodniku marketingowym TikToka oraz partnerstwie Snapchata z Amazonem.
Czytaj więcejCotygodniowy przegląd nowości prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejOd pewnego czasu największe aplikacje social mediowe koncentrują swoją uwagę na twórcach, dążąc do tego, by coraz częściej publikowali treści na poszczególnych platformach - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcej