ilość wyników: 9
Na konferencji przedstawiciele świata marketingu, mediów i technologii mówili o znaczeniu komunikacji marek w kontekście badania Meaningful Brands. Według niego nic by się nie stało, gdyby nagle 82 procent marek zniknęło z rynku.
Czytaj więcejZa koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Czytaj więcejZa działania odpowiada głównie Havas Media.
Czytaj więcejPodczas 11. edycji Havas Media Group Conference pod hasłem "Are you ready to change?" przedstawiciele świata marketingu, technologii oraz kultury rozmawiali o budowaniu wartościowej komunikacji w dobie globalnej transformacji digitalowej.
Czytaj więcejSerwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.
Czytaj więcejSiła negocjacyjna wynika ze zrozumienia tego, co dla danego klienta trzeba kupić, aby zapewnić jego dalszy rozwój - mówi Alfonso Rodes Vila, CEO Havas Media Group.
Czytaj więcejRewolucja na szczycie raczej nie oznacza istotnych zmian w kierunku rozwoju agencji. Zgodnie z trendami grupa ma skoncentrować się na wykorzystywaniu synergii. Swoją szansę widzi także w specjalizacji.
Czytaj więcejJak się ma marketing hotelowy w Polsce? Czy hotele korzystają z możliwości, jakie dają dzisiejsze kanały komunikacji? I co daje im dołączenie do sieci renomowanych hotelowych marek?
Czytaj więcejDecyzja o rebrandingu domu mediowego przyszła dość niespodziewanie. MPG zmienił nie tylko nazwę, ale także centralę. Teraz musi polubić żabie udka.
Czytaj więcej