ilość wyników: 14
Dzięki porozumieniu z UKE operator przedłuża bezpłatną usługę na kolejne dwa lata.
Czytaj więcejInstytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.
Czytaj więcejOperatorzy komórkowi chcą świadczyć usługi finansowe pod swoimi markami. Czy to się opłaci?
Czytaj więcejChociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcejCzy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?
Czytaj więcejPrzejęcie Netii dałoby T-Mobile dostęp do sieci stacjonarnej o zasięgu prawie 2 mln domów. Prawie tylu, ilu klientów Neostrady ma TP SA.
Czytaj więcejWokół przetargu na obsługę mediową PGE narosło wiele spekulacji na temat jego rozstrzygnięcia.
Czytaj więcejSieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.
Czytaj więcejAgencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.
Czytaj więcejCzy miejski wojownik okaże się tak skuteczny jak dżentelmeni w melonikach?
Czytaj więcej