ilość wyników: 13
Nowe serwisy streamingowe chcą namieszać na rynku mediów związanych ze sportem. To dzięki tym platformom nie widać końca potyczki o najbardziej atrakcyjne prawa do transmisji live. Ale czy nowi gracze są skazani na błyskawiczny sukces?
Czytaj więcejKolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.
Czytaj więcejZastąpi na stanowisku Pawła Wilkowicza, który odchodzi z Gazeta.pl do serwisu streamingowego Viaplay.
Czytaj więcejPrzez ostatnie osiem lat piastował stanowisko redaktora naczelnego serwisu Sport.pl.
Czytaj więcejO szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejDo Newonce.media przechodzi z Agory, gdzie pełnił funkcję dyrektora zarządzającego portalu Sport.pl.
Czytaj więcejSkupi się teraz na rozwoju Kanału Sportowego na YouTube.
Czytaj więcejPrezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.
Czytaj więcejAgencja Resolution zaprasza na stadion Legii Warszawa, gdzie eksperci opowiedzą o potencjale sportu i e-sportu w marketingu. Wystąpią przedstawiciele m.in. Legii Warszawa, Sport.pl, Biura Reklamy TVP, Samsung, Adidas, T-Mobile oraz gość specjalny Gosia Rdest - kierowca wyścigowy.
Czytaj więcej