Wyniki wyszukiwania dla tagu - spotify
ilość wyników: 12

Eurosport świętuje 30-lecie media-tv

Eurosport świętuje 30-lecie

Okrągła rocznica pierwszej transmisji przypada dokładnie 5 lutego.

Czytaj więcej
Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta media-internet

Google uruchamia polskojęzyczną wersję Asystenta

Pierwszymi firmami, z którymi można porozmawiać za pośrednictwem polskiego Asystenta, są Play oraz eSky.

Czytaj więcej
PKP Intercity świętuje niepodległość marketing

PKP Intercity świętuje niepodległość

Po torach jeżdżą biało-czerwone lokomotywy z okolicznościową grafiką, a na profilach społecznościowych PKP Intercity trwa konkurs.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera media-internet

W stylu Spotify i Ubera

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej
Folx - nowy operator komórkowy marketing

Folx - nowy operator komórkowy

Cała obsługa w aplikacji komórkowej; kampania launchowa w internecie, kinach i na outdoorze.

Czytaj więcej
Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną? opinie

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski w kampanii Coca-Cola Zero Cukru reklama

Robert Lewandowski w kampanii Coca-Cola Zero Cukru

To jedna z nielicznych polskich produkcji reklamowych dla marki.

Czytaj więcej
Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem marketing

Play kończy promocję z bezpłatnym Tidalem

Z oferty skorzystało 1,12 mln abonentów. Operator nową ofertę zaprezentuje w I kw. 2017 r.

Czytaj więcej
Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami opinie

Radiomarzenia, agencje i temperatura, czyli 2014 r. przed nami

Pokusiłem się o wymyślenie kilku rzeczy, które mają się zdarzyć w 2014 roku. Nie rozliczajcie mnie jednak za mocno, część z poniższych to, obawiam się, mój idealizm - pisze Marcin Kalkhoff, partner w BrandAuditors.

Czytaj więcej
Zarobić na melomanach marketing

Zarobić na melomanach

Sieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.

Czytaj więcej