Wyniki wyszukiwania dla tagu - sprite
ilość wyników: 12

Gaming jak TV i jak social media marketing

Gaming jak TV i jak social media

Tak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.

Czytaj więcej
Coca-Cola zachęca do recyklingu marketing

Coca-Cola zachęca do recyklingu

Startuje kolejna kampania marketingowa marki.

Czytaj więcej
Sprite w puszce z tęczowym logo reklama

Sprite w puszce z tęczowym logo

To część długofalowej kampanii #Iloveuouhater.

Czytaj więcej
"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo] reklama

"Trwa sezon hejterów. Żyj rześko" - zachęca Sprite w nowej kampanii [wideo]

To polska odsłona nowej globalnej kampanii marki napojów z portfolio Coca-Coli.

Czytaj więcej
Gra w 21 miastach Polski inauguruje kampanię Poznań Game Arena marketing

Gra w 21 miastach Polski inauguruje kampanię Poznań Game Arena

Przewidziano także działania w mediach społecznościowych i z influencerami oraz kampanię OOH.

Czytaj więcej
EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors reklama

EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD, Sprite - sześć nowych marek w Papaya Young Directors

1 lutego startuje 5. edycja konkursu organizowanego przez Papaya Films.

Czytaj więcej
Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli marketing

Mikołaj Ciaś, dyrektor marketingu, odejdzie z Coca-Coli

Z firmą był związany od 12 lat. Jest jednym z menedżerów najdłużej pracujących w warszawskim biurze firmy.

Czytaj więcej
Marka House startuje z kampanią jesienną reklama

Marka House startuje z kampanią jesienną

W komunikacji dominują humor, dystans i "milenialsowy" charakter.

Czytaj więcej
Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier opinie

Niezagospodarowane miejsca dla marek w branży gier

Gry komputerowe stały się bardzo istotnym nośnikiem marketingowym. Grupa docelowa graczy jest już na tyle silna i ma tak dużą siłę nabywczą, że warto prowadzić dla niej dedykowane działania.

Czytaj więcej
Prawdziwy kapitan kategorii [wywiad] marketing

Prawdziwy kapitan kategorii [wywiad]

- Jeżeli ktoś zapytałby, co uważałabym za swój sukces w  Polsce, to właśnie byłby 
to wzrost całej kategorii - mówi Lana Popović, dyrektor generalna The Coca-Cola Company w  Polsce i  krajach bałtyckich.

Czytaj więcej