Wyniki wyszukiwania dla tagu - stany-zjednoczone
ilość wyników: 17

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność media-internet

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Czytaj więcej
382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019 reklama

382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019

To trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).

Czytaj więcej
Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA marketing

Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA

Władze amerykańskie zarzucają chińskiemu producentowi smartfonów m.in. kradzież własności intelektualnej i łamanie sankcji przeciwko Iranowi.

Czytaj więcej
Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn reklama

Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

Czytaj więcej
Kia rezygnuje z celebrytów w reklamie na Super Bowl reklama

Kia rezygnuje z celebrytów w reklamie na Super Bowl

Zamiast tego marka ufunduje stypendium edukacyjne dla zdolnej, niezamożnej młodzieży.

Czytaj więcej
Nominacje do Oscara ogłoszone kultywator-branzowy

Nominacje do Oscara ogłoszone

Po dziesięć nominacji otrzymały: "Roma", produkcja Netfliksa w reżyserii Meksykanina Alfonso Cuaróna, i "Faworyta" wyreżyserowana przez Yorgosa Lanthimosa.

Czytaj więcej
Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo] reklama

Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo]

Po raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.

Czytaj więcej
Netflix pokaże koncerty Bruce'a Springsteena i Taylor Swift media-internet

Netflix pokaże koncerty Bruce'a Springsteena i Taylor Swift

To dwie z najlepiej sprzedających się tras koncertowych w Stanach Zjednoczonych w 2018 r.

Czytaj więcej
Dostawy jedzenia budzą apetyt inwestorów marketing

Dostawy jedzenia budzą apetyt inwestorów

Firmy venture capital zainwestowały w start-upy dostarczające konsumentom posiłki i zakupy spożywcze do domu już 3,5 mld dol. w br., ponad trzy razy więcej niż w 2017 r.

Czytaj więcej
Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki marketing

Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki

Sieć chce skoncentrować się na ofercie on-the-go, głównie kawie i innych napojach.

Czytaj więcej