Wyniki wyszukiwania dla tagu - stany-zjednoczone
ilość wyników: 23

Spike Lee nakręcił film dla Budweisera reklama

Spike Lee nakręcił film dla Budweisera

Trzyminutowy film "Impact" powstał z okazji 100-lecia urodzin słynnego baseballisty Jackiego Robinsona.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird" reklama

SXSW x 2012 Agency: “Keep Austin Weird"

To slogan promujący Austin od 2000 roku. Tym hasłem dziewiętnaście lat później podsumowujemy festiwal South by Southwest 2019.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: Wywiad z kolektywem panGenerator reklama

SXSW x 2012 Agency: Wywiad z kolektywem panGenerator

Kolektyw twórczy panGenerator, laureaci Paszportów "Polityki", wyselekcjonowani do prestiżowego Art Program festiwalu South by Southwest (SXSW), w rozmowie z naszą korespondentką w Austin, Barbarą Niedzielą.

Czytaj więcej
SXSW x 2012 Agency: walka HBO i Amazon Prime na "Immersive Experience" reklama

SXSW x 2012 Agency: walka HBO i Amazon Prime na "Immersive Experience"

Dwaj streamingowi giganci promują na SXSW swoje najnowsze produkcje - ostatni sezon "Gry o tron" i premierowy "Good Omens" - poprzez unikalne doświadczenia oparte na fabule seriali.

Czytaj więcej
Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks marketing

Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks

Piosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.

Czytaj więcej
Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light reklama

Miller Coors szuka nowej agencji dla Coors Light

Agencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.

Czytaj więcej
Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność media-internet

Niewielu Amerykanów gotowych, by płacić za prywatność

Tylko 1 na 4 Amerykanów chce opłacać miesięczny abonament w zamian za zmniejszenie liczby danych osobowych zbieranych przez serwisy takie jak Facebook i Google.

Czytaj więcej
382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019 reklama

382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019

To trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).

Czytaj więcej
Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA marketing

Dwa akty oskarżenia i 23 zarzuty przeciwko Huawei w USA

Władze amerykańskie zarzucają chińskiemu producentowi smartfonów m.in. kradzież własności intelektualnej i łamanie sankcji przeciwko Iranowi.

Czytaj więcej
Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn reklama

Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

Czytaj więcej