Wyniki wyszukiwania dla tagu - stany-zjednoczone
ilość wyników: 64
Budweiser nie zareklamuje się w telewizji podczas Super Bowl [wideo] reklama

Stanie się tak po raz pierwszy od 37 lat. Ze spotów telewizyjnych podczas najpopularniejszego wydarzenia sportowego w USA rezygnują też w br. Coca-Cola, Pepsi i Hyundai.

Czytaj więcej
"Nomadland" będzie mieć równoległą premierę w kinach i w Hulu [wideo] kultywator-branzowy

To kolejny sygnał rosnącego znaczenia platform streamingowych jako miejsca premier nowych filmów w czasie, gdy kina borykają się z pandemicznymi restrykcjami.

Czytaj więcej
"The Crown" z rekordową oglądalnością w rankingu Nielsena media-internet

Użytkownicy Netfliksa obejrzeli łącznie 3,36 mld minut serialu w tygodniu od 16 do 22 listopada.

Czytaj więcej
Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja] opinie

"Gwarantuję wam, że przyjdą czasy, kiedy Amerykanie zatęsknią za silnym, niezwiązanym z żadną partią polityczną kanałem informacyjnym, żeby pomógł im zrozumieć, co się dzieje dokoła" - pisze we wstępie Matt Taibbi i dajemy wiarę jego tęsknotom, bo w pełni je w Polsce podzielamy.

Czytaj więcej
Airbnb wycenione na 100 mld dol. [wideo] marketing

Z IPO - największego debiutu giełdowego w Stanach Zjednoczonych w br. - spółka zebrała 3,5 mld dol., co ma jej pomóc przetrwać pandemię, której skutki odczuła boleśnie cała branża turystyczna.

Czytaj więcej
Amazon Pharmacy: gigant e-commerce z impetem wchodzi w branżę aptekarską [wideo] marketing

Uczestnicy programu lojalnościowego Amazon Prime w Stanach Zjednoczonych otrzymają w ramach abonamentu darmową dostawę lekarstw na receptę w ciągu dwóch dni.

Czytaj więcej
Nowa internetowa księgarnia chce stawić czoła Amazonowi marketing

Bookshop.org ruszył w br. jako sieć niezależnych księgarni (obecnie ok. 900) w Stanach Zjednoczonych, a w tym tygodniu wchodzi do Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
Coca-Cola pozbywa się 200 marek napojów marketing

Wyniki firmy za III kwartał są lepsze od prognoz analityków, choć przychody organiczne spadły o 6%.

Czytaj więcej
Być jak Steve Jobs - za wszelką cenę [recenzja] kultywator-branzowy

"Zła krew" Johna Carreyrou to wciągająca opowieść o tym, że emocje w świecie wielkiego biznesu odgrywają równie wielką rolę - o ile nie większą - niż rzeczowe analizy i kalkulacje. I czasem potrafią wyprowadzić w pole doświadczonych inwestorów.

Czytaj więcej
Amazon Prime Day w tym roku 13 i 14 października marketing

Gigant e-commerce kilkakrotnie przekładał doroczne święto zakupowe ze względu na pandemię koronawirusa.

Czytaj więcej