ilość wyników: 22
Wcześniej przez prawie cztery lata związany był z Grupą K2.
Czytaj więcejOperator przygotował kampanię we współpracy z Disney Polska.
Czytaj więcejWedług raportu IGRZ za trzy kwartały 2016 r. wartość sprzedaży reklamy tranzytowej zamknęła się kwotą w wysokości 20,3 mln zł, wyższą aż o 18 proc. w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.
Czytaj więcejPodczas ubiegłotygodniowego kongresu Warsaw International Media Summit dyskutowano m.in. o personalizacji mediów i roli technologii.
Czytaj więcejWszystkie agencje digitalowe, interaktywne, reklamowe czy mediowe chcą być dzisiaj jak najbardziej "social at heart". Czy Polska obfituje w dobre kampanie socialmediowe? - pyta Paweł Modzelewski, head of social Starcom MediaVest Group.
Czytaj więcejPodobnie jak we wcześniejszych okresach raportowania czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektora handel oraz produkty farmaceutyczne, leki, a także wzrost wydatków sektora FMCG.
Czytaj więcejStarcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.
Czytaj więcejJak bumerang wróciły pojęcia programmatiku i content marketingu. Do słów kluczowych dołączył mobile, ale także w kontekście treści i technologii. Spostrzeżeniami z FOM 2015 dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.
Czytaj więcej"Tipping point", tytuł książki Malcolma Gladwella, mógłby stać się hasłem konferencji Festival of Media (FOM), która rozpoczęła się wczoraj w Rzymie. Spostrzeżeniami dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.
Czytaj więcejBadanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?
Czytaj więcej