Wyniki wyszukiwania dla tagu - starcom
ilość wyników: 236
Visa rusza z nową komunikacją marketingową [wideo] reklama

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
DOOH coraz bliżej odbiorców media-ooh

Kolejne pandemiczne lockdowny były mocnym ciosem dla reklamy zewnętrznej, zarówno tradycyjnej, jak i cyfrowej. Jednak wraz ze znoszeniem - oby trwałym - restrykcji w poruszaniu, zakupach i konsumpcji branża łapie oddech. Przyszłość, w coraz większej mierze cyfrowa, znów rysuje się w jasnych barwach.

Czytaj więcej
"Super Look na dobre oferty": ocena spotu marki Neonet reklama

Oceniają: Maciej Kraska, copywriter, Cut The Mustard i Monika Witoń, head of marketing & PR, HRK SA

Czytaj więcej
Starcom: Polacy są spragnieni kibicowania media-inne

Ostatnie badanie HX Study, przeprowadzone przez Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe, poświęcono stosunkowi Polaków do mistrzostw Euro 2020. Dowiemy się z niego m.in. jakie mecze najchętniej obejrzymy i jakie zwyczaje, w tym zakupowe, związane są z naszym kibicowaniem.

Czytaj więcej
"Koko Jumbo": ocena spotu marki Lubella reklama

Oceniają: Bartosz Gomółka - szef strategii BBDO i Igor Zajda - co-founder / strategist, Agencja Przestrzeń.

Czytaj więcej
Reklama Play liderem kwietniowego YouTube Ads Leaderboard [wideo] reklama

W marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.

Czytaj więcej
Allegro kieruje komunikację do starszych [wideo] reklama

Każde pokolenie ma coś, w czym jest szczególnie dobre - milenialsi i przedstawiciele gen Z są biegli w dziedzinie technologii, a dojrzali dysponują życiową mądrością - przekonuje Artur Bolesławski, senior copywriter Ogilvy.

Czytaj więcej
Joanna Krupa reklamuje Neonet [wideo] reklama

Kampanię przygotowały i realizują Opus B i Starcom.

Czytaj więcej
Visa z półtoramiesięczną kampanią [wideo] reklama

Reklamy towarzyszą loterii z nagrodami za ok. 1 mln zł.

Czytaj więcej
Anna Jarosz-Badziak communications & business directorem w Starcomie media-inne

Od 2013 r. zarządzała domem mediowym Vizeum, należącym do Dentsu.

Czytaj więcej