ilość wyników: 8
Kampanię w telewizji, radiu, prasie, internecie i OOH przygotowała agencja Grey.
Czytaj więcejW kampanii prowadzonej w telewizji i internecie koncern chwali się, że współpracuje z ponad 170 polskimi firmami. W trasę po kraju ruszy specjalna 21-metrowa ciężarówka.
Czytaj więcejPierwsza stacja paliw z logo polskiego koncernu została otwarta w Seeberg-Ost pod Berlinem.
Czytaj więcejStacja paliw promuje swoje bary Stop Cafe.
Czytaj więcejKreację przygotowała agencja Red8 Advertising.
Czytaj więcejStacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.
Czytaj więcejWartość polskiego rynku gastronomicznego wzrosła o ponad 30 proc., a liczba punktów gastronomicznych o 7 proc.
Czytaj więcejSposób na zarobienie na kolejnym trendzie czy odpowiedź na wyzwania współczesności? Certyfikaty ekologiczne i fair trade już nie są niszą, widać je na produktach koncernów i na towarach w dyskontach.
Czytaj więcej