ilość wyników: 10
Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.
Czytaj więcejJeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.
Czytaj więcejO tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejPrzewidziano zniżki dla użytkowników kart Mastercard i portfela Masterpass, będą konkursy oraz Bezcenna Niespodzianka ujawniona podczas gali zamknięcia festiwalu.
Czytaj więcejPodczas finałowego koncertu na gali zamknięcia krakowskiego festiwalu 4 maja zaprezentowana zostanie najnowsza produkcja audio Storytela - cykl opowiadań o Sherlocku Holmesie.
Czytaj więcejProjekt ruszył 6 marca. Promuje go sesja zdjęciowa w kwietniowym numeru "Elle".
Czytaj więcejPierwsze w Polsce badanie na ten temat zostało zrealizowane przez Nielsen na zlecenie firmy Storytel.
Czytaj więcejTo wynik badań Novus zrealizowanych na zlecenie Storytel pod koniec 2018 roku.
Czytaj więcejWedług badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".
Czytaj więcej