Wyniki wyszukiwania dla tagu - storytel-polska
ilość wyników: 10
Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo] media-internet

Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.

Czytaj więcej
Współpraca klimatyczna [wideo] media-internet

Jeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.

Czytaj więcej
Audio przestaje być niszą marketing

O tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.

Czytaj więcej
Kreatura 2019 - fotorelacja imprezownia

Przeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.

Czytaj więcej
Atrakcje dla kinomanów na 12. Mastercard Off Camera w Krakowie marketing

Przewidziano zniżki dla użytkowników kart Mastercard i portfela Masterpass, będą konkursy oraz Bezcenna Niespodzianka ujawniona podczas gali zamknięcia festiwalu.

Czytaj więcej
Storytel partnerem strategicznym festiwalu Mastercard Off Camera marketing

Podczas finałowego koncertu na gali zamknięcia krakowskiego festiwalu 4 maja zaprezentowana zostanie najnowsza produkcja audio Storytela - cykl opowiadań o Sherlocku Holmesie.

Czytaj więcej
Siedem niezwykłych Polek w nowym serialu audio Storytel [wideo] media-internet

Projekt ruszył 6 marca. Promuje go sesja zdjęciowa w kwietniowym numeru "Elle".

Czytaj więcej
Polscy internauci o podcastach marketing

Pierwsze w Polsce badanie na ten temat zostało zrealizowane przez Nielsen na zlecenie firmy Storytel.

Czytaj więcej
Polacy coraz częściej sięgają po audiobooki marketing

To wynik badań Novus zrealizowanych na zlecenie Storytel pod koniec 2018 roku.

Czytaj więcej
Storytel chce zwiększyć popularność podcastów w Polsce marketing

Według badania przeprowadzonego w październiku br. niespełna połowa (45 proc.) internautów w wieku 19-49 lat zna termin "podcast".

Czytaj więcej