Wyniki wyszukiwania dla tagu - storytel-polska
ilość wyników: 17
"Zona" - audioreportaż o kryzysie na granicy polsko-białoruskiej media-internet

Projekt obejmujący także stronę internetową, skąd można wejść do "telefonu Anki" z autentycznymi materiałami z pogranicza, zrealizowały wspólnie Storytel, Fundacja Ocalenie i Grupa Granica.

Czytaj więcej
Storytel z nagrodą Webby People's Voice za "Random" media-internet

Projekt łączący słuchowisko dostępne w aplikacji Storytel i krótkometrażowy film na YouTube otrzymał nagrodę publiczności w 26. edycji Webby Awards w kategorii "Reklama, media i PR - najlepsza strategia rozwoju".

Czytaj więcej
"Random" Storytel walczy o internetowego Oscara media-internet

Wieloplatformowa historia miłosna została nominowana w 26. edycji Webby Awards w obszarze reklamy, mediów i PR w kategorii "Najlepsza strategia rozwoju".

Czytaj więcej
Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021 reklama

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.

Czytaj więcej
Znamy laureatów nagród YouTube Works Polska 2021 [wideo] media-internet

Jury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.

Czytaj więcej
Storytel łączy słuchowisko i film w "Random" [wideo] media-internet

Premiera opowieści o życiu młodych ludzi w czasie pandemii 14 lutego. W rolach głównych Julia Wieniawa i Maciej Musiałowski.

Czytaj więcej
Leszek Lichota głosem Rambo media-internet

Seria audiobooków Davida Morrella, wydana przez Storytel (premiera 2 lutego), to oryginalna wersja kultowego filmu o weteranie z Wietnamu.

Czytaj więcej
Storytel kreuje modę na słuchanie [wideo] media-internet

Pobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.

Czytaj więcej
Współpraca klimatyczna [wideo] media-internet

Jeszcze kilka lat temu temat wydawał się daleką abstrakcją. Jednak coraz skuteczniej przebija się do mainstreamu. Jest to również zasługa licznych kampanii marketingowych - o projekcie "Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" rozmawiamy z jego twórcami.

Czytaj więcej
Audio przestaje być niszą marketing

O tym, jak Polacy odkrywają coraz to nowe obszary w świecie audio rozmawiamy z Jakubem Barzakiem, dyrektorem marketingu Storytel Polska.

Czytaj więcej