ilość wyników: 34
Troszczymy się nie tylko o nasze agencje członkowskie, ale również o dobrą kondycję wszystkich reklamodawców, z którymi mamy przyjemność współpracować - piszą autorzy listu.
Czytaj więcejAnna Kordus, client service associate director z Przestrzeni oraz Zofia Smelka-Leszczynska, chief creative strategist z Hill+Knowlton Strategies komentują wyniki badania płac branży marketingowej.
Czytaj więcejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.
Czytaj więcejTegoroczne hasło to: "Jedenaste: Nie produkuj śmieci".
Czytaj więcejJak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.
Czytaj więcejZłote statuetki powędrowały do Isobar Polska, VMLY&R, Today, BBDO Warszawa, ING Banku Śląskiego i Storytel.
Czytaj więcej- Branża, która nigdy nie odpoczywa, nie śpi i nie uznaje stabilizacji, w końcu została zmuszona do zatrzymania się, odetchnięcia i zastanowienia co dalej - mówi Mariusz Nowak, wiceprezes agencji Ministry of Creativity, z którym rozmawiamy o branży eventowej w czasach pandemii.
Czytaj więcejOferują klientom wsparcie organizacyjne i kreatywne przy wydarzeniach online, w tym konferencjach, spotkaniach i warsztatach.
Czytaj więcejPrzedstawicie branż m.in. eventowej, turystycznej i hotelowej wskazują na dramatyczne spadki dochodów, a co za tym idzie rzeszę zwolnień.
Czytaj więcejOrganizacje branżowe apelują m.in. o zawarcie Paktu Społecznego #TUgether, by zredukować poczucie niepewności związane z pandemią koronawirusa.
Czytaj więcej