Wyniki wyszukiwania dla tagu - stowarzyszenie-komunikacji-marketingowej-sar
ilość wyników: 46
Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio] marketing

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Czytaj więcej
Światowy Dzień Telewizji i jubileusz projektu tv♥ TVN Media media-tv

21 listopada świętujemy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez ONZ. W ten dzień przypada również szósta rocznica powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, będącej częścią projektu tv♥ TVN Media.

Czytaj więcej
YouTube ma już w Polsce 25 milionów dorosłych użytkowników media-internet

W czasie YouTube Brandcast ogłoszone zostało globalne partnerstwo YouTube z Shopify.

Czytaj więcej
Wystartowała 23. edycja Galerii Plakatu AMS media-ooh

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest mBank.

Czytaj więcej
Wszyscy w odwrocie - branża reklamowa wobec rosyjskiej inwazji na Ukrainę reklama

Najszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży

Czytaj więcej
SAR: Wynagrodzenia w branży marketingowej wzrosły o 4,9% reklama

Deklarowane stawki godzinowe w roku 2022 zwiększyły się przeciętnie o 10% w porównaniu ze styczniem 2021 r.

Czytaj więcej
SAR: Agencje członkowskie już dziś mogą przyjąć kilkuset pracowników z Ukrainy marketing

Powstaje portal z ofertami pracy kierowanymi do osób zdecydowanych pozostać w Ukrainie i tych, którzy opuścili kraj.

Czytaj więcej
Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021 reklama

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.

Czytaj więcej
YouTube to już mainstream [wideo] media-internet

Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.

Czytaj więcej
Paweł Tyszkiewicz przewodniczącym Effie Partner Council marketing

Polski oddział na czele komitetu partnerów Effie.

Czytaj więcej