Wyniki wyszukiwania dla tagu - stowarzyszenie-komunikacji-marketingowej-sar
ilość wyników: 39
Listy nominowanych w konkursach KTR i Innovation 2021 reklama

Tegoroczne edycje zgromadziły łącznie 1327 zgłoszeń.

Czytaj więcej
YouTube to już mainstream [wideo] media-internet

Tak Susane Wojcicki, CEO YouTube, podsumowała pozycję platformy podczas tegorocznego YouTube Brandcast. Badania pokazują także, że jest to medium skutecznie angażujące użytkowników i oferujące im treści, jakich nie znajdują nigdzie indziej.

Czytaj więcej
Paweł Tyszkiewicz przewodniczącym Effie Partner Council marketing

Polski oddział na czele komitetu partnerów Effie.

Czytaj więcej
Rusza 22. konkurs Galerii Plakatu AMS media-ooh

Partnerem głównym tej edycji konkursu jest Skoda.

Czytaj więcej
Badanie Deloitte: pandemia wpłynęła na wzrost roli marketingu w firmach marketing

To druga edycja badania liderów marketingu w Polsce "CMO Survey 2021", które firma doradcza Deloitte Digital przeprowadziła we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

Czytaj więcej
SAR o współpracy z agencjami eventowymi w trakcie pandemii marketing

Troszczymy się nie tylko o nasze agencje członkowskie, ale również o dobrą kondycję wszystkich reklamodawców, z którymi mamy przyjemność współpracować - piszą autorzy listu.

Czytaj więcej
O wynikach raportu SAR: Sytuacja jest skandaliczna marketing

Anna Kordus, client service associate director z Przestrzeni oraz Zofia Smelka-Leszczynska, chief creative strategist z Hill+Knowlton Strategies komentują wyniki badania płac branży marketingowej.

Czytaj więcej
Oświadczenie SAR i IAA Polska w sprawie opodatkowania reklamy reklama

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.

Czytaj więcej
Rusza 21. konkurs Galerii Plakatu AMS media-ooh

Tegoroczne hasło to: "Jedenaste: Nie produkuj śmieci".

Czytaj więcej
Polzak Marketing na żywo online 19 czerwca marketing

Jak przetrwać i wygrać pandemię? Czego marki mogą, a czego muszą się nauczyć z pandemii? Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19 - to tematy konferencji, która w tym roku odbędzie się online.

Czytaj więcej