ilość wyników: 23
Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.
Czytaj więcejMają one usprawnić planowanie kampanii w warszawskim metrze.
Czytaj więcejPoprzednim operatorem tych powierzchni był AMS.
Czytaj więcejFirma reklamy zewnętrznej chwali się prawie 30-procentowym wzrostem sprzedaży rok do roku. Wzmacnia też kadrę kierowniczą.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejNagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.
Czytaj więcejNośniki pojawią się na 7 stacjach warszawskiego metra w styczniu 2020 r.
Czytaj więcejOd 22 lipca na wszystkich stacjach drugiej linii metra w stolicy będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat.
Czytaj więcejRusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.
Czytaj więcejIGRZ szacuje wielkość sprzedaży całego rynku OOH po trzecim kwartale roku 2017 na kwotę ponad 344,9 mln zł.
Czytaj więcej