ilość wyników: 10
Stanie się tak po raz pierwszy od 37 lat. Ze spotów telewizyjnych podczas najpopularniejszego wydarzenia sportowego w USA rezygnują też w br. Coca-Cola, Pepsi i Hyundai.
Czytaj więcejCzy znacie listę "Advertising Age" 10 najlepszych amerykańskich marketerów 2019 roku? Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.
Czytaj więcejAstronomiczny koszt spotów emitowanych podczas Super Bowl sprawia, że na taką inwestycję stać nielicznych reklamodawców. Jest ich jednak i tak wystarczająco dużo, by znalezienie sposobu na znaczącą obecność w tym gronie było strategicznym i kreatywnym wyzwaniem.
Czytaj więcejMarka kosmetyków Procter & Gamble zamierza w pełni wdrożyć nowe zasady w Ameryce Północnej z początkiem 2021 r.
Czytaj więcej4-minutowy film nawiązuje do hasła: "Każda kropla Hennessy X.O. jest odyseją".
Czytaj więcejTo trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).
Czytaj więcejJeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.
Czytaj więcejW reklamie pojawiają się m.in. Harrison Ford i Forest Whitaker.
Czytaj więcejMarka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.
Czytaj więcejPo raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.
Czytaj więcej