Wyniki wyszukiwania dla tagu - sw-research
ilość wyników: 15
Nie ma sprzedaży bez płatności online - jak odnosić sukcesy w e-commerce? marketing

Dobrze przemyślany proces zakupowy wspierany przez e-płatności, pomaga sklepom przyciągnąć i utrzymać klientów, tym samym zwiększając konwersję.

Czytaj więcej
62% rodziców zamierza wydać więcej na wyprawkę szkolną marketing

To wynik najnowszego badania SW Research na zlecenie Empiku.

Czytaj więcej
Wavemaker: Marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii marketing

Wśród pracowników branży piramidę potrzeb zdominowały internet, paczkomaty, komunikatory wideo i VoD, a wśród polskich internautów mocniej niż wśród badanych marketingowców zaznaczyła się rola telewizji, radia czy modlitwy - wynika z badania.

Czytaj więcej
Rusza badanie dotyczące równości płci w reklamie i marketingu reklama

Oddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.

Czytaj więcej
Fortum z kampanią edukacyjną "Kraina GOZ" marketing

Kampania ma zmienić stan świadomości Polaków, z których ponad połowa - jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research - nie zetknęła się z określeniem "Gospodarka Obiegu Zamkniętego".

Czytaj więcej
Innogy z raportem "Zielone miasta i gminy" marketing

Za działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego odpowiedzialność ponoszą głównie rząd i samorządy (tak uważa 71% ankietowanych), ale także biznes (48%) - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.

Czytaj więcej
Rusza kampania społeczno-edukacyjna #PracujzGłową media-internet

Poświęcona jest tematowi zdrowia psychicznego w miejscu pracy.

Czytaj więcej
SW Research dla Gumtree: COVID wpłynął na świąteczne zakupy Polaków marketing

Tylko 3 na 4 Polaków kupi w br. prezenty świąteczne, a wśród tych, którzy to zrobią, 41% wyda mniej niż w zeszłym roku. Ponad dwukrotnie częściej będziemy kupować prezenty online.

Czytaj więcej
Badanie SW Research dla Everli: święta inne niż w poprzednich latach marketing

Blisko co drugi uczestnik badania deklaruje, że spędzi święta z najbliższą rodziną, ale bez seniorów, a niemal co piąty - w pojedynkę lub z partnerem. 12% nie kupi prezentów pod choinkę.

Czytaj więcej
Empik zbadał, ile w tym roku wydamy na wyprawkę szkolną marketing

Aż 59% badanych deklaruje, że wyda na ten cel więcej niż przed rokiem.

Czytaj więcej