ilość wyników: 13
Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.
Czytaj więcejRelacja na żywo z ogłoszenia wyników na stronie MMPOnline na Facebooku 25 listopada (środa) o godz. 12.
Czytaj więcejW 24. edycji konkursu jury oceniało 132 zgłoszone prace.
Czytaj więcejRedakcja "Media Marketing Polska" po raz pierwszy nagrodziła także podcasty.
Czytaj więcejW planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.
Czytaj więcejJesteśmy świadkami rewolucji audio na świecie i w Polsce. Czy to już mainstream? Masowe medium? O fenomenie podcastów pisze Michał Dobrzański z Tandem Media.
Czytaj więcejPrzeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.
Czytaj więcejNagrody otrzymały w tym roku: Polsat Media, Biuro Reklamy TVP, Media Impact Polska, Grupa RMF, AMS, Bauer Media i New Age Media.
Czytaj więcejW tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.
Czytaj więcejPodcastów słucha obecnie 27 proc. polskich internautów w wieku powyżej 18 lat. Dwie trzecie z nich zadeklarowało, że zaczęło to robić w ciągu ostatniego roku. Boom na podcasty, o którym głośno na świecie, dotyczy już więc także Polski - piszą Michał Dobrzański i Radosław Sączek z Tandem Media.
Czytaj więcej