ilość wyników: 14
To już kolejny rok z takimi cięciami wydatków.
Czytaj więcejProducent piwa nietypowo namawia do zwrotu butelek.
Czytaj więcejNajwiększy reklamodawca w branży jeszcze zwiększył swoje nakłady.
Czytaj więcejW agencji pracuje od dwóch lat.
Czytaj więcejUbiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymają kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.
Czytaj więcejInBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejChociaż sprzedaż Grupy Żywiec w ub.r. wzrosła, to jej zyski lekko spadły. Rosnące koszty wymuszą podwyżki - zapowiada jej zarząd. Tymczasem zaskakująco dobre wyniki uzyskał Carlsberg Polska. Pomogło mu Euro 2012.
Czytaj więcejMałgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, mówi o efektach letniej kampanii piwa Warka i przyszłości marki Żywiec.
Czytaj więcejDwaj najwięksi producenci piwa wprowadzili w tym sezonie napoje typu radler.
Czytaj więcej