ilość wyników: 7
Ma ono umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
Czytaj więcejFirmy handlu online w I poł. br. wydały na reklamy o 8 proc. więcej.
Czytaj więcejKolejne międzynarodowe koncerny uczyły Jolantę Borowską skomplikowanej budowy aktu przyjemności. Pod mleczną pianką retailowego cappuccino kryje się wieloletnie doświadczenie i dbałość o szczegóły. Przy czym konsument ma tego składu nie znać - tylko jego efektem się delektować.
Czytaj więcejW agencji doszło do znaczących zmian kadrowych. Nowe osoby i awanse pojawiły się w działach kreacji i strategii.
Czytaj więcejAgencja 180heartbeats sprzedała mniejszościowy udział agencji Jung von Matt. Rynek mówi o pakiecie 41 proc. sprzedanym za ośmiokrotny zysk.
Czytaj więcejRozmowa z Anną Gruszką, co-managing domu mediowego Codemedia, o starcie firmy, biznesowych decyzjach i trochę o dziennikarskiej przeszłości.
Czytaj więcejBogdan Piwko, dyrektor marketingu kategorii kawy w Kraft Foods Polska, przekonuje, że firma, wchodząc jako ostatnia w segment systemów kawowych, nie obawia się obecnych w nim od dawna konkurentów, bo budowa tej kategorii, mającej obecnie 1 proc. rynku kawy, potrwa co najmniej kilka lat.
Czytaj więcej