Wyniki wyszukiwania dla tagu - telekomunikacja-polska
ilość wyników: 11
Magdalena Kasiewicz w zarządzie Microsoftu marketing

Powrót po kilku miesiącach w Reckitt Benckiser.

Czytaj więcej
Play ma zgodę na przejęcie Virgin Mobile marketing

Według UOKiK nie zaburzy to konkurencji na rynku.

Czytaj więcej
Orange Polska będzie mieć nowego prezesa marketing

Jean-François Fallacher po czterech latach w naszym kraju przeniesie się do Hiszpanii. Jego następcę poznamy do 1 lipca br.

Czytaj więcej
Wirtualna Publiczna media-internet

Portal Wirtualna Polska chce wejść na giełdę, liczy, że ze sprzedaży zgarnie 80-100 mln zł. Część pójdzie na spłatę zadłużenia, a część na kolejne akwizycje.

Czytaj więcej
Play bez szaleństw marketing

Swój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.

Czytaj więcej
Virale trzeba umieć robić [WIDEO] reklama

Kampania wirusowa może bardzo pomóc w budowaniu świadomości marki w internecie. Henio z Tesco czy Serce i Rozum z TP to najlepsze tego typu przykłady. Czasem jednak marketerzy rozumieją sens virala zbyt dosłownie, przekraczając granice nie tylko dobrego smaku.

Czytaj więcej
Koncept dobry na wszystko opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": Agencje reklamowe "sprzedają" te same koncepty kreatywne kolejnym klientom. W myśl zasady, że dobry pomysł (i włożona praca) nie może się zmarnować.

Czytaj więcej
Wewnętrzna odnowa reklama

Agencja San Markos przechodzi radykalne zmiany. Nie ma tam już działów: strategii, kreacji, client service, DTP i produkcji. Nowa organizacja firmy ma jej pomóc skuteczniej walczyć o nowy biznes, zwłaszcza o obsługę podmiotów z innych niż dotychczas branż.

Czytaj więcej
PTC łapie wiatr w żagle opinie

Maciej Burlikowski, "MMP": Po latach marazmu i oddawania klientów konkurencji PTC - już pod marką T-Mobile - zaczyna dyktować warunki rynkowi i odgraża się, że stać ją na więcej. Pod warunkiem że niemiecki właściciel nie poskąpi kasy.

Czytaj więcej
W erze T-Mobile marketing

Operator inwestuje w swoją nową markę, ale równolegle szykuje się do odświeżenia brandu Heyah.

Czytaj więcej