Wyniki wyszukiwania dla tagu - telewizja-polska
ilość wyników: 33
"Medal będzie mój" [recenzja] opinie

W dniu otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Tokio zachęcamy do sięgnięcia po książkę Jacka Kurowskiego - szczere rozmowy z polskimi lekkoatletami o tym, jak trudna i pełna wyrzeczeń jest droga na szczyt.

Czytaj więcej
10,4 mln widzów obejrzało pożegnanie Polaków z UEFA Euro 2020 media-tv

Piłkarskie mistrzostwa przynoszą TVP wzrosty oglądalności.

Czytaj więcej
Wpływy reklamowe TVP spadły w ub.r. o 12% media-tv

Jednocześnie jednak publiczna telewizja otrzymała ponad 2,4 mld zł z budżetu państwa.

Czytaj więcej
Bieg dwa razy szybszy [rozmowa z Markiem Szkolnikowskim] media-tv

Kiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Czytaj więcej
Sport na wielu ekranach media-tv

Co czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej
Jerzy Kapuściński: Kino to wspólnota media-inne

Pandemia wywróciła modele dystrybucyjne do góry nogami i raptownie zahamowała rozwój potężnego przemysłu filmowego. Jak będzie wyglądał przemysł filmowy po pandemii i jak funkcjonuje film wyjęty z kina - mówi producent Jerzy Kapuściński.

Czytaj więcej
TVN miał w ubiegłym roku 1,3 mld zł wpływów z reklam media-tv

To o 1,2% więcej niż w 2018 r.

Czytaj więcej
TVP Dokument - nowy kanał Telewizji Polskiej media-tv

Debiut planowany jest na 19 listopada br. Stacją pokieruje Tomasz Piechal.

Czytaj więcej
Rząd pozwoli telewizjom zarobić więcej media-tv

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.

Czytaj więcej