Wyniki wyszukiwania dla tagu - telewizja-polska
ilość wyników: 16

Piłka nożna wygrała z wyborami media-tv

Piłka nożna wygrała z wyborami

Mecz Polska - Macedonia w eliminacjach do Euro 2020 obejrzało 4,1 mln widzów, a wieczór wyborczy w TVP1 przyciągnął 2,2 mln.

Czytaj więcej
TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo] media-tv

TVP i EBU podpisały umowę dotyczącą Eurowizji Junior 2019 [wideo]

Event muzyczny zostanie zorganizowany w Gliwicach w listopadzie br.

Czytaj więcej
TVP kupiła prawa licencyjne do show "The Voice Senior" media-tv

TVP kupiła prawa licencyjne do show "The Voice Senior"

To kolejny program muzyczny z portfolio firmy Talpa, który może pojawić się na antenie jednej ze stacji Telewizji Polskiej.

Czytaj więcej
TVP poszerzy ofertę transmisji narciarskich media-tv

TVP poszerzy ofertę transmisji narciarskich

Nadawca nabył prawa do pokazywania kolejnych zawodów, w tym konkurencji kobiecych.

Czytaj więcej
Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo] media-tv

Polsat chwali się najnowocześniejszym studiem sportowym w Polsce [wideo]

Studio stworzono na potrzeby Ligi Mistrzów UEFA, którą Polsat będzie transmitował do 2021 r.

Czytaj więcej
TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów media-tv

TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów

W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.

Czytaj więcej
TVP Sport inwestuje w e-sport media-tv

TVP Sport inwestuje w e-sport

Nadawca został wyłącznym partnerem cyklu rozgrywek Intel Extreme Masters, ESL One i ESL Mistrzostwa Polski

Czytaj więcej
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 media-tv

TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

Czytaj więcej
TVP Kultura z nową oprawą graficzną media-tv

TVP Kultura z nową oprawą graficzną

Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.

Czytaj więcej
Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni media-tv

Oferta BR TVP 2018: dojrzali konsumenci docenieni

Polityka sprzedaży Biura Reklamy TVP na 2018 r. zakłada wzrost cen od 2 do 8 proc. Inflacja jest jednocyfrowa i różna w zależności od wielkości budżetu.

Czytaj więcej