ilość wyników: 7
Do najciekawszych punktów programów trzeciego dnia NEM Dubrovnik należały: pokaz oczekiwanej premiery BBC Earth "Spy in the Ocean" oraz panel dyskusyjny "Wszystko, co zawsze chciałeś wiedzieć o FAST, ale bałeś się zapytać,"prowadzony przez Guya Bissona z Ampere Analysis.
Czytaj więcejUdział w tegorocznej edycji potwierdziły właśnie dwa kolejne podmioty: TV Media Group i Planet TV.
Czytaj więcejDo Dentsu przeszła z The Walt Disney Company, gdzie pełniła rolę marketing directora CEE.
Czytaj więcejTo efekt porozumienia Ringier Axel Springer Polska i The Walt Disney Company.
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcejKatarzyna Westermark, senior vice-president & general manager na region Europy Środkowo-Wschodniej w The Walt Disney Company, zamierza w ciągu pięciu lat podwoić biznes w regionie.
Czytaj więcejNa półkach sklepowych pełno jest opakowań wykorzystujących motywy ze znanych kreskówek. Licencje najczęściej wykorzystywane są w komunikacji produktów dziecięcych, ale kilka z naszych reklam, czasem nieświadomie narusza prawa licencyjne.
Czytaj więcej