ilość wyników: 100
W najnowszym odcinku m.in. o tym, jak platformy społecznościowe reagują na falę popularności sztucznej inteligencji.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie opowiemy o kolejnych zmianach, jakie dzieją się aktualnie na Twitterze, nie tylko o zmianie logotypu, ale przede wszystkim udostępnieniu nowych funkcji, które są dowodem na ogromną ewolucje platformy. Sporo także nowości od TikToka.
Czytaj więcejMichał Kotarski i Rafał Pogorzelski ze Space Cat Industries przedstawiają 10 narzędzi AI, które pomogą tworzyć content.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie królują nowości od Mety, która wprowadza liczne aktualizacje i zmiany, w tym nową aplikację Threads, wywołując wielkie poruszenie wśród użytkowników social mediów.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist, pisze o zmianach w ekosystemie reklamowym Mety, nowych możliwościach i funkcjach zakupowych platform YouTube, TikTok, Instagram i Pinterest oraz nowych rozwiązaniach dla użytkowników subskrybujących Twitter Blue.
Czytaj więcejNie ma lepszego miejsca niż TikTok dla twórców treści, ani marek chcących słuchać swoich użytkowników - to jedno z głównych przesłań, z jakim przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych i domów mediowych wyszli z pierwszego For You Summit tej błyskawicznie rosnącej platformy socialmediowej.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie znów sporo na temat sztucznej inteligencji. Platformy społecznościowe chcą wykorzystać ten obszar jak tylko się da, więc co chwilę pojawiają się nowe sposoby na wykorzystanie AI na LinkedInie, Instagramie czy TikToku.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie przyjrzymy się kolejnej aplikacji, która ma wykorzystywać możliwości sztucznej inteligencji. Co ciekawe - to aplikacja randkowa. Opowiemy też o testach Mety, narzędziu AI Sandbox i naklejkach z wykorzystaniem AI, nowościach od Pinteresta, a także o TikTok World Hub.
Czytaj więcejTo już 50. odcinek naszego cyklu. Dziś Małgorzata Obielak z Performics pisze o platformie społecznościowej Bluesky, która może stać się alternatywą dla Twittera, a także m.in. o nowościach na Instagramie i Reddicie oraz o rozszerzeniu oferty dla reklamodawców na TikToku.
Czytaj więcejManaging director Channel Factory Polska mówi m.in. o tym, jak w konsumpcji social mediów millenialsi różnią się od pokolenia Z, czym TikTok wyróżnia się wśród innych platform społecznościowych i jaki potencjał ma YouTube dla marek działających w e-commerce.
Czytaj więcej