Wyniki wyszukiwania dla tagu - tiktok
ilość wyników: 19
Nielsen ma już dane z jednoźródłowego pomiaru telewizji i wideo online media-internet

Średnio przez 30 minut dziennie oglądamy wideo w sieci, najchętniej z YouTube i na Facebooku.

Czytaj więcej
Business Factory współpracuje z TikTokiem marketing

Podmiot został w Polsce partnerem reklamowym platformy należącej do ByteDance.

Czytaj więcej
VMLY&R promuje Adidas ZX 2K Boost reklama

Kampania prowadzona jest w digitalu: YouTube, TikTok, a także w mediach społecznościowych zaproszonych do współpracy influencerów.

Czytaj więcej
Instagram Reels chce powtórzyć sukces TikToka marketing

Wśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.

Czytaj więcej
Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu marketing

Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.

Czytaj więcej
Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych opinie

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Czytaj więcej
The One Show: w branded entertainment nie wystarczy dostarczać rozrywki reklama

Potrzebne są pomysły, które mają szansę wprowadzić społeczne zmiany - pisze jurorka tegorocznej edycji słynnego nowojorskiego konkursu Patrycja Lukjanow, creative director w Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
Media społecznościowe inspiracją dla zakupów modowych media-internet

39% uczestników ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Domodi.pl i Allani.pl aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).

Czytaj więcej
Wierzymy w ten biznes [wywiad] reklama

Na rynku pojawiła się firma Space Cat Industries, która ma specjalizować się w działaniach reklamowych na TikToku. O jej planach rozmawiamy z CEO, Maciejem Skrzypczakiem.

Czytaj więcej
TikTok skutecznym narzędziem w promocji Zimowego Narodowego marketing

Profil Zimowego Narodowego na TikToku to ponad 92 tysiące fanów i 21 milionów wyświetleń materiałów wideo z #zimowynarodowy.

Czytaj więcej