ilość wyników: 12
W konkursie organizowanym w tym roku pod hasłem "Animacja dla Planety" wygrała praca dla marki Veolia.
Czytaj więcejAnimacja dla Planety to hasło tegorocznej, czwartej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja. Transmisja finału dziś o 19.
Czytaj więcejZa kampanię odpowiadają agencje Reprise i Initiative należące do grupy Mediabrands oraz Timecode Film Production.
Czytaj więcejZa każdą nadesłaną pracę Timecode Film Production wraz z Fundacją Las na Zawsze, posadzi 1 mkw. lasu.
Czytaj więcejTrzecią edycję konkursu Timecode Akcja Animacja, którą odbyła się pod hasłem "Animacja dla planety", podsumowuje Tomek Dławichowski - partner i dyrektor zarządzający domu produkcyjnego Timecode.
Czytaj więcejDo konkursu, który w tym roku odbywał się pod hasłem "Animacja dla planety", prace zgłosiło 189 twórców z całej Polski.
Czytaj więcejZałożeniem kreatywnym spotów było stworzenie przekazu "contentowego" w formie ciekawostek np. o różnicach między arabiką i robustą. Za realizację odpowiada Timecode Film Production, za obsługę mediową i nadzór nad prawidłowym zrealizowaniem niestandardowej kampanii - OMD.
Czytaj więcejDotrze m.in. do 130 tysięcy subskrybentów kanału Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina na YouTube.
Czytaj więcejZa produkcję serii odpowiedzialny jest Timecode Film.
Czytaj więcej15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. Grand Prix zdobył Bartosz Trojanowski za pracę dla radia TOK FM.
Czytaj więcej