ilość wyników: 5
"Oszust z Tindera" ("The Tinder Swindler") propozycja nie tylko dla tych widzów Netfliksa, których rozczarował serial "Kim jest Anna?". Znajdzie zdecydowanie szersze grono odbiorców.
Czytaj więcejO najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.
Czytaj więcejPodczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.
Czytaj więcejPo względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.
Czytaj więcejMarketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.
Czytaj więcej