Wyniki wyszukiwania dla tagu - tlc
ilość wyników: 10

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny media-tv

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny

- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Czytaj więcej
Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV media-tv

Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Czytaj więcej
Discovery kupuje Scripps Networks za 14,6 mld dol. media-tv

Discovery kupuje Scripps Networks za 14,6 mld dol.

Scripps Networks to właściciel polskiego TVN.

Czytaj więcej
TLC wprowadza nowe polskie produkcje do wiosennej ramówki media-tv

TLC wprowadza nowe polskie produkcje do wiosennej ramówki

Stawia też na sprawdzone formaty zachodnie i pasmo dokumentalne.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek opinie

I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek

Nowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Polacy chcą taniej lub za darmo

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej
Atmedia - efekt domina media-inne

Atmedia - efekt domina

Broker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.

Czytaj więcej
Rekonstrukcja brokerów TV media-tv

Rekonstrukcja brokerów TV

Rynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.

Czytaj więcej
TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD] media-tv

TV.Disco ma szansę zaspokoić gusta Polaków [WYWIAD]

Ewa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.

Czytaj więcej