ilość wyników: 10
- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
Czytaj więcejOdpowiada za całość działań marketingowych firmy.
Czytaj więcejScripps Networks to właściciel polskiego TVN.
Czytaj więcejStawia też na sprawdzone formaty zachodnie i pasmo dokumentalne.
Czytaj więcejZachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.
Czytaj więcejNowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.
Czytaj więcejAż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"
Czytaj więcejBroker jest w sytuacji kryzysowej, prawdopodobnie największej w swojej historii w Polsce.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejEwa Czekała, prezes zarządu 4Fun Media, ujawnia, że w uruchomienie nowej stacji muzycznej nadawca zainwestował na razie poniżej miliona złotych. Potencjalną widownię TV.Disco ocenia na 5 mln Polaków.
Czytaj więcej