ilość wyników: 6
Podczas ferii zimowych w kinach pojawi się jak zawsze więcej młodych widzów, co reklamodawcy zechcą z pewnością wykorzystać. Święto zakochanych i wyczekiwana premiera "Diuny" to wydarzenia, które podniosą kinową frekwencję w lutym i marcu.
Czytaj więcejW pierwszym kwartale przybyło 400 tys. użytkowników
Czytaj więcejPobudzanie wyobraźni słuchaczy - audiobooków, podcastów i pełnowymiarowych słuchowisk - to główny cel tej platformy streamingowej, która w 2020 roku otrzymała szereg nagród za innowacyjne projekty.
Czytaj więcejW kampanię zaangażował się aktor Tomasz Kot.
Czytaj więcejWspółproducentem filmu i autorem promującej go piosenki jest Dawid Podsiadło, a sponsorem - bank Credit Agricole.
Czytaj więcejMuzyka w polskich reklamach to na ogół albo przeróbki wielkich przebojów - zgodnie z zasadą: lubimy najbardziej to, co dobrze znamy - albo utwory z banków dźwięków, czyli stocka.
Czytaj więcej