Wyniki wyszukiwania dla tagu - totalizator-sportowy
ilość wyników: 11

W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu marketing

W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu

Bank jako sponsor Ekstraklasy chce być bliżej kibiców.

Czytaj więcej
Lotto chwali się, że jest wszędzie [wideo] reklama

Lotto chwali się, że jest wszędzie [wideo]

Totalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.

Czytaj więcej
Nowa platforma komunikacyjna Lotto reklama

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Czytaj więcej
Kamil Bednarek reklamuje Lotto [wideo] reklama

Kamil Bednarek reklamuje Lotto [wideo]

Piosenką "Ułani, ułani" w jego aranżacji Totalizator promuje grę z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.

Czytaj więcej
PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy marketing

PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje Lotto.

Czytaj więcej
Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki reklama

Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

Czytaj więcej
"Zacznij marzyć" - nowa kampania Lotto [wideo] reklama

"Zacznij marzyć" - nowa kampania Lotto [wideo]

Kampanię wizerunkową zrealizowała agencja DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Trudne wybory opinie

Trudne wybory

Zaczyna się postępowanie na wybór domu mediowego Deutsche Telekom. Przetarg dotyczy rynku europejskiego. Czekamy na finał w Alior Banku. Za to w kolejce po budżet Intermarche ustawił się MediaCom.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej
Sponsoriada w Londynie marketing

Sponsoriada w Londynie

Wiele światowych marek mocno zaangażowało się w igrzyska olimpijskie, ale w Polsce po Euro impreza od strony marketingowej wypada blado.

Czytaj więcej