ilość wyników: 11
Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.
Czytaj więcejPoliczyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
Czytaj więcejNajwięcej wydawali: Aflofarm, US Pharmacia i P&G.
Czytaj więcejZostanie pokazany jesienią br. Producentami są Telewizja Puls oraz Artrama.
Czytaj więcejCo najmniej osiem firm chce uruchomić nowe, darmowe kanały telewizyjne.
Czytaj więcejW okresie od stycznia do marca br. cztery stacje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat, straciły łącznie 3,3 proc. przychodów ze sprzedaży.
Czytaj więcej- Dziś widzę, że za mało energii włożyliśmy w próbę zmiany rynku poprzez telemetrię. To przez to mamy w Polsce status quo, a pozycja największych stacji jest uprzywilejowana - mówi Marcin Boroszko, CEO domu sprzedaży Atmedia, będącego obecnie w likwidacji.
Czytaj więcejRynek brokerów reklamowych stacji telewizyjnych zmienia się w niezwykle szybkim tempie. Powstają nowi gracze, inny rezygnują ze swojej niezależności.
Czytaj więcejKilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.
Czytaj więcejPoza tym: Jacek Makowski i Mariusz Wąsiński, Izabela Albrychiewicz, Barbara Topol, Anna Skusiewicz i Sylwia Mikiel, Roman Skąpski i Maciej Ziemka, Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, Urszula Uchańska, Leszek Zaborowski, Leszek Nowak, Marek Gawlik, Jacek Czynajtis.
Czytaj więcej