ilość wyników: 6
Raport SMG: Rynek reklamy TV wzrósł o 4,2 proc., wyceniany jest na blisko 2,8 mld zł.
Czytaj więcejStarcom MediaVest Group (SMG) wycenia ten segment na 1,983 mld zł.
Czytaj więcejTargi NATPE Europe to bez wątpienia jedno z największych spotkań branży telewizyjnej w regionie CEE. Kolejna praska edycja, która zakończyła się kilka dni temu, rzeczywiście to potwierdziła. Szkoda tylko, że polskie media i polska oferta na tym ważnym evencie są w zasadzie niewidoczne.
Czytaj więcejSpada liczba wysokoratingowych programów telewizyjnych - w tym roku tylko 144 programy przyciągnęły więcej niż 5 mln widzów. Jeszcze 10 lat temu takich programów było ponad sześć razy więcej. Co nas czeka w najbliższych miesiącach?
Czytaj więcejGłówne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.
Czytaj więcej"Content is the king" powtarzają specjaliści ds. mediów społecznościowych. Jak się jednak okazuje, zasada ta równie dobrze pasuje do planowania telewizji - pisze Piotr Bieńko, prezes zarządu Codemedia.
Czytaj więcej