ilość wyników: 34
Objęła stanowisko dyrektora media product & business growth.
Czytaj więcejNagroda specjalna dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza. Redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura Reklamy" przyznała też 10 wyróżnień.
Czytaj więcejNadawcy kontra kablówki, a w ich imieniu - urząd antymonopolowy.
Czytaj więcejTo zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.
Czytaj więcejCo czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.
Czytaj więcejNa największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.
Czytaj więcejPełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.
Czytaj więcejMarketingiem pokieruje Marcin Bogłowski. Odchodzą Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł.
Czytaj więcejTo o 1,2% więcej niż w 2018 r.
Czytaj więcejMinisterstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.
Czytaj więcej