ilość wyników: 39
Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcejW naszej sondzie, opublikowanej w pierwszym numerze "Media Marketing Polska" w 2023 r., wzięli udział: Piotr Tyborowicz, Magdalena Niewińska, Joanna Kwas, Rafał Lampasiak i Tomasz Ramza.
Czytaj więcejDorota Żurkowska awansuje, Piotr Tyborowicz odchodzi.
Czytaj więcejTytuły przyznała redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura reklamy 2022". Wyróżnienia otrzymały Grupa Olx, Sarigato/Sataku, WP, Polsat Media, Tandem Media, Clear Channel Poland, New Age Media, Wydawnictwo Zwierciadło i Ringier Axel Springer Polska (RASP).
Czytaj więcej21 listopada świętujemy Światowy Dzień Telewizji ustanowiony przez ONZ. W ten dzień przypada również szósta rocznica powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, będącej częścią projektu tv♥ TVN Media.
Czytaj więcejObjęła stanowisko dyrektora media product & business growth.
Czytaj więcejNagroda specjalna dla Biura Reklamy Grupy Wyborcza. Redakcja "Media Marketing Polska" w raporcie "Biura Reklamy" przyznała też 10 wyróżnień.
Czytaj więcejNadawcy kontra kablówki, a w ich imieniu - urząd antymonopolowy.
Czytaj więcejTo zdaniem pomysłodawców nowy standard w zarządzaniu kampanią TV. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy.
Czytaj więcejCo czeka kibiców w 2021 r.? Przedstawiamy zapowiedzi nadawców.
Czytaj więcej