Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn-style
ilość wyników: 8

"Dzień na U" - kampania Rak'n'Roll i Avonu [wideo] reklama

"Dzień na U" - kampania Rak'n'Roll i Avonu [wideo]

Akcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika.

Czytaj więcej
Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN media-tv

Trzy nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.

Czytaj więcej
I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek opinie

I widzowi świeczka, i inwestorowi ogarek

Nowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Polacy chcą taniej lub za darmo

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej
Lokowanie ma sens marketing

Lokowanie ma sens

O specyfice product placementu można było posłuchać podczas zeszłotygodniowej konferencji Purple Day, zorganizowanej przez Mindshare Polska. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 100 mln złotych rocznie.

Czytaj więcej
Cyfryzacja to dla nas szansa media-tv

Cyfryzacja to dla nas szansa

Głównym beneficjentem cyfryzacji jest TVN Siedem, który dotychczas był kanałem kablowo-satelitarnym, a teraz staje się ogólnopolski - mówi Maciej Maciejowski, z-ca dyr. programowego TVN ds. kanałów tematycznych.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
In vino gaudium marketing

In vino gaudium

Nie dla koneserów, ale lekkie i przyjemne - taką koncepcję ma firma winiarska Ambra dla przejętej w ub.r. od Carlsberga marki El Sol. Mocno inwestuje w jej wsparcie reklamowe, nie zapomina też o swej dotychczasowej sztandarowej marce Cin & Cin.

Czytaj więcej