ilość wyników: 12
Głowacka, autorka podcastu "Radio Naukowe", od ponad 10 lat pracuje w mediach, głównie jako dziennikarka radia TOK FM.
Czytaj więcejAplikacja Insbay zmienia całkowicie paradygmat reklamy - z push na pull, z imposing na inspiring, z linear na on-demand. To zmiana klasycznego product palcement na mierzalny kanał sprzedażowy - przekonuje Maciej Szurek, CCO i współtwórca aplikacji Insbay.
Czytaj więcejPierwszym gościem programu w niedzielę 17 maja będzie aktorka i prezenterka Anna Mucha.
Czytaj więcejAkcję promuje spot w reżyserii Karoliny Lewickiej z udziałem Justyny Święs i Andrzeja Smolika.
Czytaj więcejKanał powraca też do sprawdzonych formatów sprzed kilku sezonów. Nowości pojawią się również w kanałach tematycznych grupy.
Czytaj więcejNowe kanały tematyczne TVN mogą być atrakcyjne nie tyle dla widza, ile dla nabywcy większościowych udziałów grupy. Profile stacji mają być kolejnym wabikiem dla inwestorów. Niejedynym zresztą.
Czytaj więcejAż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"
Czytaj więcejO specyfice product placementu można było posłuchać podczas zeszłotygodniowej konferencji Purple Day, zorganizowanej przez Mindshare Polska. Wartość tego segmentu szacowana jest na ok. 100 mln złotych rocznie.
Czytaj więcejGłównym beneficjentem cyfryzacji jest TVN Siedem, który dotychczas był kanałem kablowo-satelitarnym, a teraz staje się ogólnopolski - mówi Maciej Maciejowski, z-ca dyr. programowego TVN ds. kanałów tematycznych.
Czytaj więcej