Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn
ilość wyników: 26

"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce media-internet

"Tradycyjnie pyszne!" dla Wawelu w Wirtualnej Polsce

To kolejny, po cyku webinarów realizowanych we współpracy z mBankiem, format branded content video przygotowywany przez portal.

Czytaj więcej
Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny media-tv

Wiosna w TVN: 4 nowości, 14 kontynuacji, w TVN7: "Big Brother" i serial codzienny

- Testujemy nową formę dystrybucji kontentu - deklaruje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.

Czytaj więcej
Walka ceną nie ma sensu media-inne

Walka ceną nie ma sensu

Nie warto walczyć o każdego klienta za wszelką cenę. Przetargi, w których do opracowania jest strategia marki, są dla nas o wiele ciekawsze. Tylko rzadko ten element jest kluczowy w całym procesie decyzyjnym klienta - twierdzi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands.

Czytaj więcej
MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów media-tv

MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów

Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.

Czytaj więcej
Magda Gessler promuje nowy sezon "Orange Is the New Black" na Netflix reklama

Magda Gessler promuje nowy sezon "Orange Is the New Black" na Netflix

Autorem kreacji jest agencja Gong.

Czytaj więcej
Piotr Korycki pokieruje TVN i Discovery w Polsce media-tv

Piotr Korycki pokieruje TVN i Discovery w Polsce

Dotychczasowy prezes TVN Jim Samples przechodzi do rady nadzorczej.

Czytaj więcej
Olivier Janiak redaktorem naczelnym "Elle Man" media-prasa

Olivier Janiak redaktorem naczelnym "Elle Man"

Magazyn będzie ukazywał się cztery razy w roku.

Czytaj więcej
UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód" reklama

UPC reklamuje się hasłem: "Więcej niż światłowód"

Kampanię w TV i online przygotowały: TBWA, Agencja HI oraz OMD.

Czytaj więcej
Kobietom nie wolno ściemniać panie-przodem

Kobietom nie wolno ściemniać

Historia Aldony Luterek, współwłaścicielki firmy Phenomé, jest bardzo kobieca. Intuicja podpowiedziała jej wybór branży - z gruntu kobiecej, serce pokazało dalszą drogę.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej