ilość wyników: 148
Ich zdaniem decyzja rządu bez powodu faworyzuje TVP.
Czytaj więcejAplikacja Insbay zmienia całkowicie paradygmat reklamy - z push na pull, z imposing na inspiring, z linear na on-demand. To zmiana klasycznego product palcement na mierzalny kanał sprzedażowy - przekonuje Maciej Szurek, CCO i współtwórca aplikacji Insbay.
Czytaj więcejJednocześnie zarząd TVN poinformował, że w razie nieprzedłużenia koncesji dla TVN24 w Polsce może skorzystać z przyznanej już koncesji w Holandii.
Czytaj więcejDzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.
Czytaj więcejZa było 228 posłów, przeciw 216, wstrzymało się 10. Na ustawę zagrażającą pozycji TVN Discovery zareagował już Departament Stanu USA.
Czytaj więcejDziała na szybko rosnącym rynku "mental fitness", na którym dwaj najwięksi globalni gracze to Headspace i Calm.
Czytaj więcejOby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.
Czytaj więcejTo nowe stanowisko w strukturze spółki.
Czytaj więcejPoliczyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
Czytaj więcejPod listem adresowanym do "władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych" podpisała się większość czołowych wydawców prasowych, nadawców radiowych i telewizyjnych i innych firm z branży medialnej.
Czytaj więcej