Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvn24
ilość wyników: 15

Kaczkowski, Metz i Stelmach odchodzą z Trójki media-radio

Kaczkowski, Metz i Stelmach odchodzą z Trójki

Stale rośnie liczba dziennikarzy składających wypowiedzenia w związku z unieważnieniem notowania Listy Przebojów Trójki, w którym wygrała piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój" i odejściem Marka Niedźwieckiego.

Czytaj więcej
Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat media-tv

Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Czytaj więcej
Michał Samul szefem pionu informacji TVN media-tv

Michał Samul szefem pionu informacji TVN

Ze stanowiska odchodzi Adam Pieczyński. Teraz będzie pełnił rolę doradcy zarządu TVN do spraw programów informacyjnych.

Czytaj więcej
Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu media-tv

Wavemaker: co czwarty klient płatnej TV myślał o cord-cuttingu

Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania ich przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN24 i Polsat Sport.

Czytaj więcej
Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści media-internet

Squid pomaga dotrzeć do istotnych treści

O mobilnej aplikacji dla osób, które niezbyt garną się do czytania, ale można je przekonać, że czytać warto, rozmawiamy z Tomaszem Lisem, Country Managerem Polska w firmie Squid.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł reklama

Sektor finansowy w I kw. br. wydał na reklamę 104 mln zł

To o 11 mln zł mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Analizę wydatków przygotował dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Więcej niż widz okazjonalny media-tv

Więcej niż widz okazjonalny

Badanie SMG pokazuje, że ok. 20 proc. internautów, którzy oglądają telewizję, poświęca jej godzinę lub nawet mniej czasu w ciągu dnia. Do rekordu statystycznego Polaka im daleko. Czy sposób konsumpcji oferty telewizyjnej przez użytkowników sieci zmieni rynek TV?

Czytaj więcej
TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych media-tv

TVP1 i Polsat najpopularniejsze wśród widzów naziemnych

Główne stacje TVP tracą najwięcej. Udział tegorocznych debiutantów uplasował się w przedziale 0,7-1,3 proc.

Czytaj więcej
Polacy chcą taniej lub za darmo media-tv

Polacy chcą taniej lub za darmo

Aż 30 proc. widzów kablówek i platform rozważa rezygnację, co piąty widz telewizji naziemnej myśli o płatnej TV, wynika z analiz MEC "Projekt Cyfrowizja"

Czytaj więcej