Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp-2
ilość wyników: 11
Bieg dwa razy szybszy [rozmowa z Markiem Szkolnikowskim] media-tv

Kiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy - twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Czytaj więcej
Wavemaker: widzowie doceniają naziemną telewizję cyfrową media-tv

W jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.

Czytaj więcej
Marzena Rogalska z nową audycją w Radiu Złote Przeboje media-radio

Pierwszym gościem programu w niedzielę 17 maja będzie aktorka i prezenterka Anna Mucha.

Czytaj więcej
Liderzy reklamy TV bez zmian: Aflofarm, Ferrero i Grupa Polsat media-tv

Tak wynika z danych Nielsen Audience Measurement za marzec br. Łącznie marketerzy w marcu br. wydali w telewizji 2,7 mld zł, a przed rokiem 2,6 mld zł.

Czytaj więcej
Biuro Reklamy TVP ogłasza cennik Euro 2020 media-tv

Najważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.

Czytaj więcej
Nowa ramówka TVP: nowości na antenie TVP2 i kontynuacje w TVP1 media-tv

Nadawca stawia na nowe formaty rozrywkowe, nowe wersje hitów sprzed lat i sprawdzone seriale.

Czytaj więcej
Youtuber Adam Drzewicki współprowadzącym program TVP2 media-tv

Twórca kanału MaturaToBzdura wystąpi w nowej edycji programu rozrywkowego "Europa da się lubić - 15 lat później" wraz z prowadzącą Moniką Zamachowską.

Czytaj więcej
TVP kupiła prawa licencyjne do show "The Voice Senior" media-tv

To kolejny program muzyczny z portfolio firmy Talpa, który może pojawić się na antenie jednej ze stacji Telewizji Polskiej.

Czytaj więcej
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018 media-tv

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

Czytaj więcej
Nielsen: W 2017 r. Polacy spędzili przed telewizorem mniej czasu niż rok wcześniej media-tv

W całym roku największą publiczność miał Polsat. Ta stacja zarobiła też najwięcej na reklamach. Widownia wszystkich kanałów z top 4 spadła.

Czytaj więcej