ilość wyników: 101
- Każdy turniej piłkarski z udziałem naszej drużyny generuje bardzo dużą zmianę w przestrzeni reklamowej. Nie inaczej będzie z tegorocznymi mistrzostwami w Katarze - przekonuje Robert Kisiel, kierownik zespołu ds. sponsoringu sportowego Biura Reklamy TVP.
Czytaj więcejDzisiaj problemem jest raczej brak inventory reklamowego w stacjach telewizyjnych. Niektórzy eksperci z branży mówią jednak o konsekwencjach ewentualnego końca nadawania naziemnego stacji TVN i TVN7 czy o wyższych udziałach kanałów informacyjnych w czasie kryzysów politycznych.
Czytaj więcejWedług własnego pomiaru TVP w momencie najwyższej oglądalności mecz oglądało 13,8 mln osób.
Czytaj więcejOby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.
Czytaj więcejPoliczyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".
Czytaj więcejPo Marku Niedźwieckim, Hirku Wronie i Marcinie Kydryńskim kolejna dziennikarka żegna się ze stacją - po 17 latach pracy.
Czytaj więcejNajważniejszą nowością jest wprowadzenie sprzedaży łączonej meczów. Oferta na zakup czasu reklamowego przy meczu w TVP1 lub TVP2 połączona jest z zakupem równoległego bloku reklamowego w TVP Sport.
Czytaj więcejO profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.
Czytaj więcejUhonorowano też program TVP1 "Sanatorium miłości" i serial HBO "Ślepnąc od świateł".
Czytaj więcejNadawca stawia na nowe formaty rozrywkowe, nowe wersje hitów sprzed lat i sprawdzone seriale.
Czytaj więcej