ilość wyników: 54
Koszty reklamy w Telewizji Polskiej od 2023 r. wzrosną średnio o 8%. Biuro zapowiada też rozwój produktów wideo i telewizji hybrydowej z gwarantowaną ceną
Czytaj więcejDochód z wydarzenia, które odbędzie się 23 lipca o o godzinie 12.00 na Tauron Arenie Kraków, zostanie w całości przekazany trzem organizacjom: oficjalnemu funduszowi pomocowemu Ukrainy United 24, fundacji Eliny Svitoliny oraz UNICEF Polska.
Czytaj więcejDwie główne anteny TVP stawiają na rozrywkę i seriale.
Czytaj więcejKolejne pozycje zajęły TVN24, Polsat i Polsat News.
Czytaj więcejTylko dwie nowości znajdą się w wiosennych ramówkach głównych anten TVP.
Czytaj więcejWedług raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.
Czytaj więcejUhonorowano też program TVP1 "Sanatorium miłości" i serial HBO "Ślepnąc od świateł".
Czytaj więcejFirma producencka oprócz prac dla TVP stworzy również projekty dla oferty piłkarskiej Polsatu.
Czytaj więcejCo ciekawe, pomiar Nielsena zawyżył oglądalność transmisji w TVP Sport.
Czytaj więcejUdział w rynku widowni wyniósł 78 proc.
Czytaj więcej