Wyniki wyszukiwania dla tagu - tvp2
ilość wyników: 45

Wiosna sprawdzonych formatów media-tv

Wiosna sprawdzonych formatów

Tylko dwie nowości znajdą się w wiosennych ramówkach głównych anten TVP.

Czytaj więcej
Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku reklama

Aflofarm, Lidl i Polpharma czołowymi reklamodawcami telewizyjnymi 2019 roku

Według raportu Nielsena największe wpływy reklamowe zanotowały stacje: Polsat, TVN i TVP2.

Czytaj więcej
"Szansa na sukces - Opole 2019" w TVP2 media-tv

"Szansa na sukces - Opole 2019" w TVP2

Program, który poprowadzi Artur Orzech, rusza 7 kwietnia.

Czytaj więcej
TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów media-tv

TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów

W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.

Czytaj więcej
Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki reklama

Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

Czytaj więcej
"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września media-tv

"Pod wspólnym niebem" - nowy serial komediowy w TVP2 od września

Występują m.in.: Anna Samusionek, Piotr Szwedes i Marek Bukowski.

Czytaj więcej
Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga reklama

Kabaret Chatelet w nowej kampanii Wonga

Firma pożyczkowa promuje "Modę na zero".

Czytaj więcej
Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej media-tv

Rajd Dakar wraca do Telewizji Polskiej

Od 2 stycznia relacje z 39. edycji najsłynniejszego rajdu terenowego widzowie obejrzą w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie Sport.tvp.pl.

Czytaj więcej
M jak mężczyzna, t jak telewizja media-tv

M jak mężczyzna, t jak telewizja

Zachowania męskiej części audytorium telewizyjnego są raczej przewidywalne i  stałe od lat. Nie znaczy to jednak, że w nadchodzących sezonach nie należy spodziewać się zmian. Lista potrzeb polskich telewidzów wydłuża się. Sport na żywo w tradycyjnym telewizorze to dziś zdecydowanie za mało.

Czytaj więcej
Rio bez rekordów media-tv

Rio bez rekordów

Telewizja Polska zaraz po ceremonii zakończenia igrzysk olimpijskich Rio 2016 ogłosiła swój duży sukces. Tymczasem transmisje z igrzysk nie wypracowały rekordowych oglądalności. Wpływy z reklam telewizji publicznej nie pokryły nawet kosztów licencji i obsługi imprezy.

Czytaj więcej