Wyniki wyszukiwania dla tagu - twitch
ilość wyników: 14
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
League of Legends European Championship otwiera się na partnerstwa z polskimi markami marketing

Począwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC - League of Legends European Championship - czyli esportowej Ligi Mistrzów.

Czytaj więcej
Gigant nie próżnuje marketing

Podczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.

Czytaj więcej
Gaming (marketing) silniejszy niż kiedykolwiek opinie

Garstka marek odkryła już wcześniej potencjał gamingu i grywalizacji w komunikacji marketingowej Dla innych globalny peak rozrywki online podczas pandemii był momentem inicjacji - pisze Piotr Bombol, managing partner agencji Gameset.

Czytaj więcej
Studio People Can Fly z nową identyfikacją wizualną [wideo] marketing

Jednym z pretekstów do jej wprowadzenia była premiera "Outriders Broadcast".

Czytaj więcej
Nowy raport o polskim rynku live-streamingu media-internet

Raport przygotował portal Streamerzy.pl.

Czytaj więcej
RTV Euro AGD współpracuje z e-sportowcami marketing

Sieć handlowa promuje w ten sposób sprzęt komputerowy i akcesoria dla graczy.

Czytaj więcej
Kibice są najważniejsi [wideo] marketing

O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.

Czytaj więcej
Gaming jak TV i jak social media marketing

Tak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.

Czytaj więcej
Marketerzy już nie ignorują e-sportu marketing

W 2020 r. marki wydadzą globalnie 1,4 mld dolarów na reklamy i sponsoring w e-sporcie. Wartość rynku e-sportowego w Polsce stale rośnie. Żaden marketer nie może już deklarować, że nie interesuje się gamingiem - pisze Anna Elwart, managing director Resolution.

Czytaj więcej