ilość wyników: 19
To kolejne cięcie etatów po ogłoszeniu w styczniu br, że pracę straci 18 tys. osób (5% ogółu zatrudnionych).
Czytaj więcej107 utworów, które zdobyły najwięcej głosów słuchaczy, zaprezentowano 1 stycznia podczas 12-godzinnej audycji na żywo.
Czytaj więcejZa realizację kampanii odpowiedzialne są agencje VMLY&R i InStreamly.
Czytaj więcejCzy zagrozi już solidnie ugruntowanemu na naszym rynku i odnoszącemu spore sukcesy Allego Smart?
Czytaj więcejTowarzyszy jej nowa komunikacja "One Coke Away From Each Other"/"Coca-Cola zbliża nas do siebie". Marka przedstawiła również Hug, czyli nową wizję ikonicznego logo.
Czytaj więcejO szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejPocząwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC - League of Legends European Championship - czyli esportowej Ligi Mistrzów.
Czytaj więcejPodczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.
Czytaj więcejGarstka marek odkryła już wcześniej potencjał gamingu i grywalizacji w komunikacji marketingowej Dla innych globalny peak rozrywki online podczas pandemii był momentem inicjacji - pisze Piotr Bombol, managing partner agencji Gameset.
Czytaj więcejJednym z pretekstów do jej wprowadzenia była premiera "Outriders Broadcast".
Czytaj więcej