Wyniki wyszukiwania dla tagu - twitter
ilość wyników: 51

Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy media-internet

Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy

Dwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Burger King we Francji poleca przepis na domowego Whoppera marketing

Burger King we Francji poleca przepis na domowego Whoppera

To odpowiedź sieci fast food na wymogi izolacji społecznej i kwarantanny.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: YouTube media-internet

Jak działają algorytmy w social mediach: YouTube

Bardziej przypomina wyszukiwarkę Google’a, do którego należy, niż inne media społecznościowe. Mimo to (albo dzięki temu) może pochwalić się drugim miejscem pod względem liczby użytkowników w Polsce. Ma też kluczową przewagę nad innymi social mediami - nie wymaga od użytkownika zakładania konta.

Czytaj więcej
McDonald's rozdziela złote łuki w Brazylii reklama

McDonald's rozdziela złote łuki w Brazylii

Akcja wymyślona przez agencję DPZ&T z São Paulo ma zachęcać ludzi do utrzymywania bezpiecznego dystansu podczas epidemii koronawirusa.

Czytaj więcej
Tesco poszerza asortyment plastrów opatrunkowych za sprawą tweetu reklama

Tesco poszerza asortyment plastrów opatrunkowych za sprawą tweetu

Komentarz użytkownika Twittera, który podzielił się radością ze znalezienia plastra odpowiadającego odcieniowi jego skóry, zyskał ogromną popularność na Tweeterze.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Twitter media-internet

Jak działają algorytmy w social mediach: Twitter

W Polsce Twitter to dopiero czwarty kanał społecznościowy pod względem liczby użytkowników, ale odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu natychmiastowej informacji, jest więc popularny wśród dziennikarzy, polityków i sportowców. Co szczególnie ważne - wytycza nowe trendy w social mediach.

Czytaj więcej
Czas odwagi opinie

Czas odwagi

Marki muszą zająć stanowisko w tak odległej od ich codziennych celów sprawach jak feminatywy, czyli żeńskie końcówki - pisze Robert Kubicki, senior creative, Isobar Polska.

Czytaj więcej
Futurebook, czyli przyszłość social mediów media-internet

Futurebook, czyli przyszłość social mediów

Wszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: Instagram media-internet

Jak działają algorytmy w social mediach: Instagram

Po przejęciu Instagrama przez Facebooka w 2012 roku pojawia się coraz więcej podobieństw i zależności między dwiema platformami. Jednak postawione przed nimi priorytety różnicują je i wpływają m.in. na to, w jakiej kolejności wyświetlają się posty ich użytkownikom - pisze Aleksandra Witkowska.

Czytaj więcej