ilość wyników: 54
Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.
Czytaj więcej"No Time To Die", zapowiadany jako ostatni film z serii z Danielem Craigiem w roli agenta 007, ma pojawić się na ekranach kin 8 października br.
Czytaj więcejKoncern naftowy najpierw kupił Ruch, drugiego w kraju kolportera prasy, a teraz przejmuje jednego z największych wydawców prasy.
Czytaj więcejDwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.
Czytaj więcejAlgorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.
Czytaj więcejTo odpowiedź sieci fast food na wymogi izolacji społecznej i kwarantanny.
Czytaj więcejBardziej przypomina wyszukiwarkę Google’a, do którego należy, niż inne media społecznościowe. Mimo to (albo dzięki temu) może pochwalić się drugim miejscem pod względem liczby użytkowników w Polsce. Ma też kluczową przewagę nad innymi social mediami - nie wymaga od użytkownika zakładania konta.
Czytaj więcejAkcja wymyślona przez agencję DPZ&T z São Paulo ma zachęcać ludzi do utrzymywania bezpiecznego dystansu podczas epidemii koronawirusa.
Czytaj więcejKomentarz użytkownika Twittera, który podzielił się radością ze znalezienia plastra odpowiadającego odcieniowi jego skóry, zyskał ogromną popularność na Tweeterze.
Czytaj więcejW Polsce Twitter to dopiero czwarty kanał społecznościowy pod względem liczby użytkowników, ale odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu natychmiastowej informacji, jest więc popularny wśród dziennikarzy, polityków i sportowców. Co szczególnie ważne - wytycza nowe trendy w social mediach.
Czytaj więcej