Wyniki wyszukiwania dla tagu - twitter
ilość wyników: 57
46,5 tys. wzmianek w mediach o XVIII Konkursie Chopinowskim [wideo] media-internet

Najwięcej wzmianek pojawiło się w portalach internetowych (28 tys.) i na Twitterze (13 tys.).

Czytaj więcej
Wiceprezes Google Dan Decasper szefem centrum inżynieryjnego Google Cloud w Warszawie media-internet

Do zespołu zarządzającego pracą biura dołączyli Joanna Obstój i Marcin Mierzejewski. Na kwiecień firma zapowiada otwarcie polskiego regionu Google Cloud.

Czytaj więcej
Square przejmuje większościowy pakiet akcji Tidala za 297 mln dol. marketing

Spółka założona przez CEO Twittera Jacka Dorsey'a inwestuje w muzyczną platformę streamingową należącą m.in. do rapera Shawna Cartera znanego jako Jay-Z.

Czytaj więcej
Progressive Web Apps - alternatywa dla aplikacji mobilnych marketing

Jeden serwis pozwala obsłużyć użytkowników z aplikacji mobilnych i serwisu internetowego niezależnie od urządzenia, z jakiego korzystają. Dobrze zrealizowana, wpisująca się w strategię marketingową aplikacja to rozwiązanie win-win - przekonuje Jędrzej Marciniak, chief technology officer, Kamikaze.

Czytaj więcej
Premiera najnowszego Bonda znów przesunięta kultywator-branzowy

"No Time To Die", zapowiadany jako ostatni film z serii z Danielem Craigiem w roli agenta 007, ma pojawić się na ekranach kin 8 października br.

Czytaj więcej
Orlen przejmuje Polska Press marketing

Koncern naftowy najpierw kupił Ruch, drugiego w kraju kolportera prasy, a teraz przejmuje jednego z największych wydawców prasy.

Czytaj więcej
Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy media-internet

Dwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: LinkedIn media-internet

Algorytm LinkedIna podpowiada, że sukces na tej platformie, podobnie jak w biznesie, polega na budowaniu wartościowych relacji. Jego osiągnięcie wymaga długotrwałej i regularnej pracy - pisze Aleksandra Witkowska, social media strategist w agencji Arskom.

Czytaj więcej
Burger King we Francji poleca przepis na domowego Whoppera marketing

To odpowiedź sieci fast food na wymogi izolacji społecznej i kwarantanny.

Czytaj więcej
Jak działają algorytmy w social mediach: YouTube media-internet

Bardziej przypomina wyszukiwarkę Google’a, do którego należy, niż inne media społecznościowe. Mimo to (albo dzięki temu) może pochwalić się drugim miejscem pod względem liczby użytkowników w Polsce. Ma też kluczową przewagę nad innymi social mediami - nie wymaga od użytkownika zakładania konta.

Czytaj więcej